Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kansje litt teit spørsmål, men jeg vil gjerne oprette en gratis mailkonto, som ikke er feks hotmail eller gmail...

kan noen peke meg i riktig retning for viere leting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er ofte gratis mailkontoer å få hos telefonleverandøren din, eller nettleverandøren ol. jobb, skole, det er mailadresser å få overalt :)

Skrevet

Men om man ikke har jobb/skole og dermed ikke mail, eller telefonleverandør som tilbyr mailkonto?

Hva/hvor da?

Skrevet (endret)

Gmail.com

Gratis og greier.

Edit: nå ser jeg at du ikke vil ha gmail, så da blir det kanskje litt verre. Da får det bli gjennom internettleverandøren din, f.eks.

Endret av Zzyzx
Skrevet

Har egentlig bare lyst på en mailadresse som ikke lyser at det er en gratis mailkonto...

jeg har ikke en internettleverandør, og dermed ingen milmulighet derfra, og heller ikke via teleoperatøren min....

Gjest Thefainter
Skrevet

Hvaaa? Hvem er det som betaler for mailkonto? :klø:

Skrevet

Ikkje TS her, men ei anna som ikkje har sånn peiling på data og mail g greier! :)

Er det noksom som veit kor ein kan få namnet sitt som mailadresse? (tenker [email protected])

Skrevet

Er det noksom som veit kor ein kan få namnet sitt som mailadresse? (tenker [email protected])

Du kan få det på www.navn.no men det koster 10kr pr mnd.

Skrevet

10 kr mnd er vel ganske nøyaktig det jeg betaler hos One.com for eget domene (www-adresse) med flere epostadresser og slikt. Skal man først betale kan man jo likegodt skaffe "seriøse" epostadresser til resten av familien? ;)

Skrevet

10 kr mnd er vel ganske nøyaktig det jeg betaler hos One.com for eget domene (www-adresse) med flere epostadresser og slikt. Skal man først betale kan man jo likegodt skaffe "seriøse" epostadresser til resten av familien? ;)

du betaler vel 10kr pr mnd for webhoasting, email + div andre ting så må du ha et domene utenom så da koster med mer en 10kr pr mnd. + Det er mer å sette seg inn i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...