Gå til innhold

Gossip Girl sesong 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har fått med seg noen spoilere for Gossip Girl sesong 4?

Så akkurat ferdig sesong 3, og kan nesten ikke vente på fortsettelsen! Den skal visst begynne i USA i midten av september, så det er heldigvis ikke så lenge å vente.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk Gossip Girl-siden på facebook.

Noen spoilere der.

Skrevet

Sesong 4 begynte i går i USA, så den i dag! Den var kjempespennende på slutten :jepp:

Skrevet

Ja herregud, så den jeg i går jeg også! Hun der jenta til Nate, sikket i pengeknipe? Og litt stalker, creepy. Og det med liket. Har Chuck glemt hvem han var? Skjønte ikke den der helt!

Skrevet

Ser ut som at Chuck har glemt det, men kan jo også hende at han vil "hevne" seg på Blair for å forsvinne el noe.. :P Spennende spennende!

• Liker 1
Skrevet

Ja herregud, så den jeg i går jeg også! Hun der jenta til Nate, sikket i pengeknipe? Og litt stalker, creepy. Og det med liket. Har Chuck glemt hvem han var? Skjønte ikke den der helt!

LITT creepy? Hu hadde jo en hel vegg med avisutklipp og sånt jo :fnise: Skikkelig stalker... *glede seg allerede til neste episode!*

Skrevet

Jeg tror ikke Chuck har glemt hvem han er.

Han tok jo av seg ringen med CB på, og tok det første navnet han kunne komme på.

Han pønsker på noe.

Godt at GG er tilbake! :)

Skrevet

Han pønsker nok ut noe ja, gjør de ikke alltid det? ;)

Man kan ikke stole på NOEN i GG, det er litt sykt. Jeg hadde aldri taklet det i virkeligheten, selvom det hadde vært kult å være en del av GG!

Synes 1 uke mellom episodene er litt for lenge.

Skrevet

Hater Georgina!! Det er så inmarri ikke ungen til Dan! ..hvorfor måtte han signere papirene :( man VET jo at man ikke kan stole på henne..... :lete:

Skrevet (endret)

Hater Georgina!! Det er så inmarri ikke ungen til Dan! ..hvorfor måtte han signere papirene :( man VET jo at man ikke kan stole på henne..... :lete:

Helt enig med deg! Hater henne. Hun er som herpes, kommer igjen og igjen og det er like jævlig hver gang :fnise: Kan ikke hun bare pelle seg ut av serien? hihi

Endret av SnikkSnakk
Skrevet (endret)

Helt enig med deg! Hater henne. Hun er som herpes, kommer igjen og igjen og det er like jævlig hver gang :fnise: Kan ikke hun bare pelle seg ut av serien? hihi

ENIG :fnise: .. Hun er helt grusom! Men Dan var passe dum da, som ikke var mer skeptisk.

Gleeeder meg til å finne ut hva Chuck is up to, håper Blair ser ham i Paris, da blir det drama! :lur:

Endret av josefin88
  • Liker 1
Skrevet

Hun nye som Nate har møtt er ikke Gossip Girl da?

Skrevet

Tviler på at de avslører hvem det er?

Det er stemmen lit Kristen Bell hvertfall.

Hun til Nate hadde vel bare bilder av han og Serena? Hun vil vel oppnå noe ved å date han, men hva?? Håper vi får noe hint på mandag. Herregud, alltid action i gossip!

Skrevet

Sett første episode av sesing 4 nå. Hadde helt glemt hvordan sesong 3 sluttet. Håper det blir en spennende sesong!

Skrevet

Det er Kristen Bell som er stemmen til Gossip Girl, så det er nok ikke nye dama til Nate nei :) ..dessuten hadde det ødelagt serien veldig.

..men det er jo noe muffens med denne Nate-dama, lurer på hvem hun snakket med på telefonen..

GLEDER MEG TIL NESTE EPISODE !!! :goodbye: :goodbye: :popcorn:

Skrevet

Håper Chuck og Blair blir sammen igjen, likte ikke helt at han dro med seg den andre dama hjem.. :P

• Liker 1
Skrevet

Håper Chuck og Blair blir sammen igjen, likte ikke helt at han dro med seg den andre dama hjem.. :P

Håper det jeg og.

Fått sett episode 2 nå. Gleder meg til neste!

Skrevet

Noen som vet når sesong 4 sendes i Norge? (Beklager hvis noen har svart på det lengre opp her, har nemlig bare skumlest igjennom tråden i frykt for å lese spoilere :fnise: )

Skrevet

Håper også de blir sammen igjen. De passer jo sammen.

Og, greit det han gjorde mot Blair, men da var de jo faktisk ikke sammen, så skjønner ikke alt det dramaet :P

Skrevet

Tviler på at de avslører hvem det er?

Det er stemmen lit Kristen Bell hvertfall.

Hun til Nate hadde vel bare bilder av han og Serena? Hun vil vel oppnå noe ved å date han, men hva?? Håper vi får noe hint på mandag. Herregud, alltid action i gossip!

Jeg har en følelse av at hu dama til Nate er ute etter Serena jeg!

At hun skal ødelegge henne på en eller annen måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...