Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en hudpleier/salong i Oslo sentrum og lurer på om noen har noen anbefalinger til meg?

Jeg har søkt litt på nettet og ser at jeg har Alles Beauty-clinic, Magic, Byporten hudpleie, Luna hudpleie... og diverse andre i området jeg ønsker å finne en salong, men jeg vet ikke noe om dem og ville bli veldig glad for anbefalinger!

I tillegg har jeg ikke økonomi til å bruke tusener på tusener på huden min hver måned, så rimelige tips mottas også med takk.

Skrevet

*dytter*

Ingen??

Skrevet

Jeg trenger en hudpleier/salong i Oslo sentrum og lurer på om noen har noen anbefalinger til meg?

Jeg har søkt litt på nettet og ser at jeg har Alles Beauty-clinic, Magic, Byporten hudpleie, Luna hudpleie... og diverse andre i området jeg ønsker å finne en salong, men jeg vet ikke noe om dem og ville bli veldig glad for anbefalinger!

I tillegg har jeg ikke økonomi til å bruke tusener på tusener på huden min hver måned, så rimelige tips mottas også med takk.

Jeg har vært på Clinic81, ligger i øvre slottsgate 7. Har bare vært der en gang, men var veldig fornøyd med hudpleieren jeg fikk og blir nok den salongen jeg går tilbake til neste gang jeg skal til hudpleier. De kan ikke skryte på seg å være noe særlig billige, men tror de ligger på normal hudpleiesalongpris :)

Magic ville jeg holdt meg langt unna, har hørt masse dårlig om dem (uten at jeg selv har vært der og prøvd dem, vel og merke...)

Skrevet

Tusen takk! Akkurat sånne tips er det jeg trenger :) Og det holder med normal hudpleiepris altså, bare det ikke er uhørt dyrt.

Skrevet

Er det en spesiell grunn til at det må være akkurat i sentrum? Vet at både Colosseum Spa på Majorstua og Bislett hudpleie på (doh) Bislett er veldig bra. Sistnevnte synes jeg har bra priser også.

Skrevet

Er det en spesiell grunn til at det må være akkurat i sentrum? Vet at både Colosseum Spa på Majorstua og Bislett hudpleie på (doh) Bislett er veldig bra. Sistnevnte synes jeg har bra priser også.

Ja, det er en grunn til det - jeg vil gjerne slippe å reise en ekstra bit for å få kommet til hudpleiestedet - og jeg vet allerede om et bra et på Majorstua, men tenkte å høre om jeg kunne finne noe som var mer sentralt for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...