Ava Mae Skrevet 9. september 2010 #1 Skrevet 9. september 2010 Er det noen som vet om strømpebuksa i P.R wool collection er høye i livet?
Wonders Skrevet 9. september 2010 #2 Skrevet 9. september 2010 jeg har litte pitte liten mage, og denne strømpebuksen var kort, og rullet ned til hofta, som gjorde at magen stod ennå mer ut. Jeg kjøpte største str pga lange ben.
Ava Mae Skrevet 9. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2010 Æsj, dumt. Da er det nok ikke plass til en voksende mage i dem Takk for svar Wonders
Gjest AnneShirley Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 Nei, de fungerer dårlig med gravidmage. Men jeg har noen herrelongs som går høyt opp på magen. Noe å tenke på? (de kan være ganske pene nedetter beina de også, altså )
Ava Mae Skrevet 9. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2010 Ja, det var kanskje ikke så dumt. Jeg har jo allerede stukket av med de fleste militærlongsene til sambissen, men det begrenser helt klart bruken når fargene er militærgrønn, militærgrønn og militærgrønn
FantasDick Skrevet 9. september 2010 #7 Skrevet 9. september 2010 Jeg har et par strømpebukser fra denne serien og jeg synes de er veldig høye i livet. Kan dra de opp over puppene, faktisk! Jeg bruker den minste størrelsen.
Ava Mae Skrevet 9. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 9. september 2010 (endret) Jeg har et par strømpebukser fra denne serien og jeg synes de er veldig høye i livet. Kan dra de opp over puppene, faktisk! Jeg bruker den minste størrelsen. Exactly what i need Er det flere modeller av wool collection da? Hvilken i tilfelle har du? Jeg har sett på de tykkeste som passer best nå på høsten, trooor det var litt mønster på dem. Jeg kunne jo alltids kjøpt en og sett men det er så sure penger hvis den ikke skulle passe og må kastes bakerst i skapet. De 150,- som eventuelt går tapt der kunne jo blitt en fin sparkebukse, sett med gulpekluter eller mammatopp liksom Endret 9. september 2010 av Ava Mae
Gjest AnneShirley Skrevet 9. september 2010 #9 Skrevet 9. september 2010 Jeg har jo allerede stukket av med de fleste militærlongsene til sambissen, men det begrenser helt klart bruken når fargene er militærgrønn, militærgrønn og militærgrønn Greit med andre farger, ja.. Min kjære har noen grå/sorte som jeg har tatt i bruk. Liker disse bedre enn de to gravid-leggingsene jeg kjøpte. :gjeiper:
FantasDick Skrevet 9. september 2010 #10 Skrevet 9. september 2010 Exactly what i need Er det flere modeller av wool collection da? Hvilken i tilfelle har du? Jeg fant fram den ene strømpebuksa nå, og ser at den er litt annerledes enn de som er på nettsidene til Pierre Robert. Mine er ribbestrikkede som de på nettsidene, men ribbene er smalere. Hm.. Da er de kanskje ikke fra den serien likevel? Mine er i alle fall av ull (ikke 100% så klart, men). Dette var jo ikke mye til hjelp, beklager.
Ava Mae Skrevet 9. september 2010 Forfatter #11 Skrevet 9. september 2010 Jeg får ta meg en tur i butikken å diskrè åpne pakningen litt å se på den øverste delen av strømpebuksa tror jeg. Er ikke så glad i å gjøre slike ting for de er jo så konotete å legge sammen igjen, så ender det med at jeg ikke skal ha den likevel får jeg bare henge den bakerst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå