AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Etter mangeårs riding, sitter jeg igjen med mye/store muskler i lær og legger. Jeg vil ikke at de skal bli større, heller mindre, og lurer derfor på om det er dumt med spinning? Er det andre øvelser(knebøy etc) som og gir mye muskler i ben?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Jeg har drevet med spinning i 1 års tid og utviklet slanke, pene ben. Jeg har riktignok fått litt mer muskler i bena men de har blitt mye tynner alikevel siden mye fett har forsvunnet. Bare kjør på med spinning og kjør hardt og tungt så du blir ordentlig sliten og forbrenner så mye som mulig.
Gjest Tigress Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Ein skal køyre veldig mykje veldig hard spinning med mykje mjølkesyre ofte for å byggje så mykje musklar av å sykle, så dette skal vere heilt trygt, ja.
Wiggins Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 Etter mangeårs riding, sitter jeg igjen med mye/store muskler i lær og legger. Jeg vil ikke at de skal bli større, heller mindre, og lurer derfor på om det er dumt med spinning? Er det andre øvelser(knebøy etc) som og gir mye muskler i ben? Hvis musklene skal øke synlig i volum og maksstyrke må du gjøre øvelser der du klarer maksimalt 10-20 repitisjoner. Jeg antar at du ikke har for vane å ha på så høy belastning at du bare klarer 10-20 tråkk? :gjeiper: Om noe så vil det å sykle sette fart på fettforbrenningen, slik at du får litt mindre fett på hele kroppen, deriblant lårene.
loxodonta Skrevet 9. september 2010 #5 Skrevet 9. september 2010 Likevel, jeg har slått meg til ro med at spinning-trening gjør at musklene og bena mine øker bittelitt i omkrets. Det er jo ikke snakk om mye, og dessuten ser de jo bedre ut og slankere ut, selv om jeg vet omkretsen er hakket større. Og da mener jeg bare hakket større. Feks i en skadeperiode, med lite trening på bena/lårene, merket jeg (godt) forskjellen. Selv om jeg vil ha slanke lår, vil jeg heller ha ørlitegrann større men muskuløse og fine lår. Og jeg vil for all del ikke legge vekk den morsomme treningen!
AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #6 Skrevet 9. september 2010 Takk for fine svar, da er det bare å kjøre på da :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå