Gå til innhold

Hundrevis av saker på rullebladet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle blitt sendt til en sånn gutteskole på en øy langt uti havgapet, slik de ble før!

Skrevet

Skulle blitt sendt til en sånn gutteskole på en øy langt uti havgapet, slik de ble før!

...hvor de kunne rane hverandre i stedet for uskyldige offer!

Skrevet

Kanskje det burde blitt strengere innenfor barnevernet, for de ungdommene som er på barnehjem eller institusjoner har alt for mye frihet. Det de ikke har lært før de kommer inn på institusjonene, det lærer de der. Og plasserer man veldig unge sammen med litt eldre, er det dømt til å gå gale med de unge. De våger som regel ikke å gå i mot de som er litt eldre, og som kanskje har vært med på det ene og det andre.

Derfor syns jeg det blir for enkelt å si at man skal kaste de på en øde øy, for hjelper vi de da? Og burde vi ikek hjelpe ungdommer, is tedet for å ødelegge enda mer for de?

Skrevet

Enkelte vil man aldri klare å reparere - uansett hvor mye man prøver. Når man har et så høyt antall saker registrert på seg er nok toget gått. Dessverre.

Skrevet

Enkelte vil man aldri klare å reparere - uansett hvor mye man prøver. Når man har et så høyt antall saker registrert på seg er nok toget gått. Dessverre.

Nei, det er aldri for sent, alle har endringspotensiale.

Skrevet

Nei, det er aldri for sent, alle har endringspotensiale.

Så det er greit at disse får trakassere og bedrive overgrep på resten av Norges befolkning, mer eller mindre til evig tid - fordi det finnes en hypotetisk mulighet med samme sansynlighet som at både du og jeg vinner i lotto samme dag som kongen fyller år for at de skal se lyset og bli folk?

Skrevet

Jeg blir så provosert av alle de som mener vi skal hjelpe de "stakkars" ungdommene!!

Sier dere det den dagen de kjører ihel noen dere elsker?

Få de bort fra sammfunnet før de skader eller dreper helt uskyldige mennesker. Jævla drittunger!

Skrevet

Så det er greit at disse får trakassere og bedrive overgrep på resten av Norges befolkning, mer eller mindre til evig tid - fordi det finnes en hypotetisk mulighet med samme sansynlighet som at både du og jeg vinner i lotto samme dag som kongen fyller år for at de skal se lyset og bli folk?

- Så det er dine holdninger til ungdom på skråplanet.. jeg har sett mange eksempler på at tiltak fungerer ja, selv i tøffe saker finnes det rette mennesker med rette ressurser til å ta tak, og ja- med resultater.

Skrevet

Jeg blir så provosert av alle de som mener vi skal hjelpe de "stakkars" ungdommene!!

Sier dere det den dagen de kjører ihel noen dere elsker?

Få de bort fra sammfunnet før de skader eller dreper helt uskyldige mennesker. Jævla drittunger!

Du kan bli så provosert du bare vil, det hjelper ingen og hvertfall ikke deg selv, må tenke på blodtrykket ditt vet du.

Du vet ingenting om bakgrunn og tiltak.

Skrevet

- Så det er dine holdninger til ungdom på skråplanet.. jeg har sett mange eksempler på at tiltak fungerer ja, selv i tøffe saker finnes det rette mennesker med rette ressurser til å ta tak, og ja- med resultater.

Hvor mange førstegangssonere havner i fengsel flere ganger?

Skrevet

Du kan bli så provosert du bare vil, det hjelper ingen og hvertfall ikke deg selv, må tenke på blodtrykket ditt vet du.

Du vet ingenting om bakgrunn og tiltak.

Vet DU noe om bakgrunn og tiltak? Er det greit at de holder på sånn uansett hvordan bakgrunn de har eller hva som har blitt gjort?

Du som har så mye sympati med dem. Hadde du hatt det hvis de hadde kjørt ihel noen du elsker eller skadet deg for livet?

Skrevet

Hvor mange førstegangssonere havner i fengsel flere ganger?

- Hva blir alternativene dine?

Skrevet

Spørsmål til deg:

Hva slags opplegg skal til for at disse ungdommene kommer på rett kjøl, samt hevde seg på skolen slik at de ikke går rett ut i arbeidsledighetstrygd?

Skrevet

Vet DU noe om bakgrunn og tiltak? Er det greit at de holder på sånn uansett hvordan bakgrunn de har eller hva som har blitt gjort?

Du som har så mye sympati med dem. Hadde du hatt det hvis de hadde kjørt ihel noen du elsker eller skadet deg for livet?

- Har sett en del fra innsiden ja, men seff ikke denne saken.

Min sympati går for alle barn som blir misforstått, ikke sett eller hørt der manglende hjelp har uteblitt.

Her ser vi resultatet.

Livet har lært meg om å skille mellom person og handling, alle har rettsikkerhet, slik de turer i vei eier de ikke begrep i det hele tatt og voksne som skal hjelpe dem har tydigvis gitt opp, tro meg det merker de fort, hva er det da igjen..

Tenk litt mer enn hva øyet ser.

Skrevet

Spørsmål til deg:

Hva slags opplegg skal til for at disse ungdommene kommer på rett kjøl, samt hevde seg på skolen slik at de ikke går rett ut i arbeidsledighetstrygd?

Jeg vet for lite om deres bakgrunn til å uttale meg om spesefikke tiltak. Generellt sett vil kanskje MST kunne fungere.

Når det gjelder arbeidsledighetstrygd er det en rettighet vi opparbeider oss vi arbeid, nav tilbyr også ulike ordninger for mennesker som trenger noe ekstra, mange på slike tiltak, tro meg det kan skje alle, ingen har garantier.

Skrevet

Min sympati går for alle barn som blir misforstått, ikke sett eller hørt der manglende hjelp har uteblitt.

Her ser vi resultatet.

Livet har lært meg om å skille mellom person og handling, alle har rettsikkerhet, slik de turer i vei eier de ikke begrep i det hele tatt og voksne som skal hjelpe dem har tydigvis gitt opp, tro meg det merker de fort, hva er det da igjen..

Herregud, du kommer bare med en masse svada om hvor synd det er på dem! Siden du er så ekspert på dette så har du kanskje løsningen på hvordan man hjelper dem samtidig som du beskytter samfunnet mot dem? Eller er det greit at de raner og kjører i rus?

Du syns vel det er greit å sitte i rullestol etter at en rusa guttunge kjører på deg fordi det er så synd på dem!!!

Skrevet

Her ser vi resultatet.

Hva er medisinen, o' altvitende guru?

Skrevet

Er det greit at kriminelle skal få lov til å ødelegge livet til hundrevis av nordmenn?

Skrevet

Herregud, du kommer bare med en masse svada om hvor synd det er på dem! Siden du er så ekspert på dette så har du kanskje løsningen på hvordan man hjelper dem samtidig som du beskytter samfunnet mot dem? Eller er det greit at de raner og kjører i rus?

Du syns vel det er greit å sitte i rullestol etter at en rusa guttunge kjører på deg fordi det er så synd på dem!!!

Det er ikke det dette handler om, synd på dem eller ikke-har i hvertfall evner til å se en sak fra ulike sider JA, siden jeg har tro på rettsikkerhet og mennesker vil jeg aldri være tilhenger av å slenge dritt om noen som helst.

Og du må roe ned tonen noe hakk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...