Gjest Fuckd Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Haha, nå trodde dere at jeg hadde smelt noen på tjukka? Neida. Jeg har gjort noe jeg personelig vil kvalifisere som verre. Jeg er en 15 år gammel gutt, som nylig har fått en lettsykkel. Etter å vært å kjørt litt med den (hold kjeft om moralpreken, vet like godt som dere at jeg ikke har lappen) skulle jeg bare parkere den. Jeg kjørte rolig inn, svinge inn, og kom uheldigvis på et tykt lag med grus, og sklei i svingen. Den ene siden ble ganske ødelagt. Jeg har tenkt å lakke om kåpa, men hvordan skal jeg fortelle dette til min far, som strengt sa "Ikke ta en tur"? Og drit i moralprek, det er totalt uinterresangt, da jeg betalte for sykkelen selv, og skal betale reperasjonen selv.
Dagoberta Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Legg deg flat, fortell hva du har gjort, lever tilbake nøkkelen til sykkelen og be om unnskyldning, og si at du skjønner at han bør bestemme når du skal få kjøre sykkelen etter at du har fått lappen. Han skjønner helt sikkert at du ble fristet til å bare kjøre den litt, det ville nok mange på din alder blitt, men om du takler dette på en moden måte så vil det bli sett på som veldig formildende, og forhåpentligvis få lov til å kjøre den lovlig snart. Men vis at du vet at du gjorde noe galt, og vil rette opp i det, da går sinnet sikkert fortere over i heimen
Gjest TeÆs Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 Jeg har alt sendt epost til noen lakkeringsfirmaer, for pris. Tror jeg har muligheter til å få det ganske billig hos det ene firmaet, mot at jeg gjør en jobb jeg tror de trenger. Får se imorgen. (Jeg tror den captchaen prøver å lære med nye ord)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå