Gå til innhold

Bryr gutter seg om hvor mange en jentevenn har ligget med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å bli kjent med en gutt(mann) som er veldig grei. Vi studerer det samme.

Jeg har aldri hat en gutte-venn og har kjempelyst til å bli venn med han - kun venn :)

Men jeg har ligget med en del, ikke veldig mange, men 5 stk. Han er en skikkelig gutt som ikke har ons, og jeg føler meg shabby i forhold.

Jeg er pen og søt og litt sjenert, og jeg er redd for at han ikke vil være venn med meg om han får vite at jeg har hatt noen ons.

Disse ons har skjedd da jeg var veldig usikker - mellom 19 - 22, og er noe jeg helst vil glemme og legge bak meg...

Jeg er rett og slett redd for at han skal spørre meg om mitt tidligere liv.

Spør gutter sine jente-venner om dette? Og bryr de seg om det hvis de får vite hvor mange en jente har hatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En venn trenger da ikke å vite de mest intime tingene dine vel?!? Hørt om "privatliv"?

Gjest Raindrops
Skrevet

Det har vel ikke han noe som helst med.

Skrevet

Ingen av mine guttevenner har spurt meg om hvor mange eg har ligget med, og eg trur heller ikkje det er vanlig. De fleste bryr seg neppe.

Om han spør så kan du bare si at det er privat, det er ikkje noe han har noe med å vite alikevel.

Skrevet

For jeg liker han veldig godt, og har ikke lyst til å miste han -som venn naturligvis.

Jeg går hele tiden å føler på at han gjør alle de rette tingene og de rette valgene, mens jeg er litt motsatt. :sjenert:

Skrevet

Han behøver ingen detaljer. Dessuten spiller det nesten ingen rolle. Nesten, fordi jeg hadde ei venninne en gang, som jeg bare måtte droppe, fordi hun pulte alle kameratene mine, og halvparten av forretningsforbindelsene. Det reflekterte dårlig på meg, og fikk meg til å fremstå meget uprofesjonell.

Det er ikke fortida som er pes blant venner, men fremtida.

Skrevet

Å, men jeg har ikke tenkt å ligge med alle kameratene hans eller forbindelsene hans. :ler:

Så lenge man ikke gjør det, så er det vel greit da?

Skrevet

Jeg holder på å bli kjent med en gutt(mann) som er veldig grei. Vi studerer det samme.

Jeg har aldri hat en gutte-venn og har kjempelyst til å bli venn med han - kun venn :)

Men jeg har ligget med en del, ikke veldig mange, men 5 stk. Han er en skikkelig gutt som ikke har ons, og jeg føler meg shabby i forhold.

Jeg er pen og søt og litt sjenert, og jeg er redd for at han ikke vil være venn med meg om han får vite at jeg har hatt noen ons.

Disse ons har skjedd da jeg var veldig usikker - mellom 19 - 22, og er noe jeg helst vil glemme og legge bak meg...

Jeg er rett og slett redd for at han skal spørre meg om mitt tidligere liv.

Spør gutter sine jente-venner om dette? Og bryr de seg om det hvis de får vite hvor mange en jente har hatt?

Tror ikke det er så mange som spør, men svarer du så påvirker det hvordan han tenker om deg. Hva han tenker kommer nok ann på hva slags sexliv og vaner han selv har og på hva slags sexliv du har ført.

Med mindre du tilnå har framstilt deg selv som nærmest jomfru så tviler jeg på at han sier nevneverdig på det når du har hatt 5 partnere. Med mindre han selv er nærmest jomfru da.

Begynner du å snakke med han om sex så kommer han til å begynne å tenke på sex med deg også da.... meeeeen i og med at du beskriver deg selv som søt så har han sikkert fantasert om å humpe på deg allerede :ler:

Skrevet

Tror ikke det er så mange som spør, men svarer du så påvirker det hvordan han tenker om deg. Hva han tenker kommer nok ann på hva slags sexliv og vaner han selv har og på hva slags sexliv du har ført.

Med mindre du tilnå har framstilt deg selv som nærmest jomfru så tviler jeg på at han sier nevneverdig på det når du har hatt 5 partnere. Med mindre han selv er nærmest jomfru da.

Begynner du å snakke med han om sex så kommer han til å begynne å tenke på sex med deg også da.... meeeeen i og med at du beskriver deg selv som søt så har han sikkert fantasert om å humpe på deg allerede :ler:

Kan godt hende han tror jeg er mer søt og uskyldig enn jeg er :sjenert:

Vet ikke noe om han, siden jeg ikke kjenner han så godt enda.

Fantaserer gutter om alle jenter?

Jeg fantserer ikke om han, jeg er veldig kåt på en annen fyr som er mye eldre enn meg. Skulle gjerne hatt meg med han, altså :rødme: bare dumt han er opptatt!

Skrevet

Kan godt hende han tror jeg er mer søt og uskyldig enn jeg er :sjenert:

Vet ikke noe om han, siden jeg ikke kjenner han så godt enda.

Fantaserer gutter om alle jenter?

Jeg fantserer ikke om han, jeg er veldig kåt på en annen fyr som er mye eldre enn meg. Skulle gjerne hatt meg med han, altså :rødme: bare dumt han er opptatt!

Du kan jo la han leve med bildet av deg som uskyldig. .. Da fantaserer han om å ta uskylden fra deg. Du kan fortelle det som det er og han vil fortsatt tenke på å humpe på deg.

Så og si alle gutter leker med fantasien om å ha seg med de atraktive jentene de kjenner eller bare jenter de ser i omgivelsene sine gjevnlig.

Alle guttene i klassen din på ungdomsskolen har pult deg i fantasiene. Ikke bare de kjekke guttene. Alle nerdene, uansett hvor beskjeden eller uskyldig har tatt en runk med deg i tankene. Alle guttene i klassen din på videregående også, alle i kolokviegruppen din, forelesern din også.

Skrevet

Det har jeg vanskelig for å tro =/ Sånn på generell basis.

Skrevet

Du kan jo la han leve med bildet av deg som uskyldig. .. Da fantaserer han om å ta uskylden fra deg. Du kan fortelle det som det er og han vil fortsatt tenke på å humpe på deg.

Så og si alle gutter leker med fantasien om å ha seg med de atraktive jentene de kjenner eller bare jenter de ser i omgivelsene sine gjevnlig.

Alle guttene i klassen din på ungdomsskolen har pult deg i fantasiene. Ikke bare de kjekke guttene. Alle nerdene, uansett hvor beskjeden eller uskyldig har tatt en runk med deg i tankene. Alle guttene i klassen din på videregående også, alle i kolokviegruppen din, forelesern din også.

Ja, dette kan jeg nok tro på, men jeg tror ikke alle har fantasert om meg, men jeg tror at gutter fantaserer om det de liker.

Foreleseren har nok hatt lyst til å få meg til å sitte igjen, han skal alltid prate med meg og jeg lurer på hva han tenker på noen ganger.

Men dere gutter skulle bare visst hvem jenter fantaserer om.

Faktisk så fantaserte jeg litt om han fyren på skolen som jeg vil bli venn med.

Han er jo kjekk, men sånn snill-kjekk.

Ble så kåt jeg nå, så tror jeg skal finne senga, hehe ... på tide å legge seg.

Skrevet

JA det betyr mye, for ofte kjenner de hverandre uten at du visste det. Det som teller er om du skammer deg og angrer el om du står for hva du har opplevd og er over det.

Skrevet

Ja, dette kan jeg nok tro på, men jeg tror ikke alle har fantasert om meg, men jeg tror at gutter fantaserer om det de liker.

Foreleseren har nok hatt lyst til å få meg til å sitte igjen, han skal alltid prate med meg og jeg lurer på hva han tenker på noen ganger.

Men dere gutter skulle bare visst hvem jenter fantaserer om.

Faktisk så fantaserte jeg litt om han fyren på skolen som jeg vil bli venn med.

Han er jo kjekk, men sånn snill-kjekk.

Ble så kåt jeg nå, så tror jeg skal finne senga, hehe ... på tide å legge seg.

For stå meg riktig. Du kan sikkert ha et helt fint vennskap med han gutten. Du har sikkert hatt/har vennskap med de du gikk på videregående med, selv om de har leflet med tanken om deg .. og kansje du om dem. Man kan være venner for det. De fleste av oss har en har andre lav terskel for hva vi fantaserer om og fornuft nok til å skille mellom hva vi fantaserer om og hva vi gjør.

Det jeg vil ha frem er at mellom en gutt og en attraktiv jente vil det alltid være seksuelle tanker inne i bildet og de vil bli påvirket av hva han vet om deg ... blandt annet av kunnskap om hvor mange partnere du har hatt.

Seksualitet kommer ofte i veien for vennskap mellom jenter og gutter, men det kan også fungere helt greit dersom man er komfortabel med at fantasier blir fantasier.

Dersom man handler ut fra fantasiene sine, ja at han prøver seg så er det en sak. En annen sak er om han har fantasier som han ønsker å leve ut, men som han føler han må undertrykke. Da blir det å ha et vennskap med deg vondt heller en godt. Noen holder ut i slike vennskap hele livet living next door to alice. Andre vil trekke seg unna vennskapet.

Skrevet

Jeg har en guttevenn fra skolen. Vet at han er veldig kjent for å ta med seg jenter hjem her og der. Jeg bryr meg absolutt ikke noe om det. For meg er han bare en venn, og hvem han har sex med og hvor mange, spiller ingen rolle for meg. Vi er bare venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...