Gjest sarah lie Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Har kommet over et par meldinger på kjærestens mobil: Fra en dame: "Da må du være kjapp" Til damen: "hlpmd?" Hva kan dette bety?
Gjest Raindrops Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Ut i fra hlpmd leste jeg "Holder på med"
Gjest sarah lie Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 Jeg leste "holder på med det".
Gjest sarah lie Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 Hva med når hun skriver "JED" ???
*Mocca* Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 Kan jo rett og slett være noe jobbrelatert, noe som skal med i noe som skal innleveres,prosjekt som skal være ferdig osv... Såpass enkelt som at hvis det/du skal være med på dette så må du være kjapp ergo svaret fra kjæresten din; holder på med det... f.eks!
Gjest sarah lie Skrevet 8. september 2010 #8 Skrevet 8. september 2010 Jeg vet med sikkerhet at dett ikke er jobbrelatert. Fryker at han er utro.
Independent_ Skrevet 8. september 2010 #9 Skrevet 8. september 2010 Dette er jo veldig frekt gjort, men hvis du sender en melding til denne dama fra typen din sin mobil kan du jo se hva hun svarer :gjeiper: ikke at jeg ville gjort det, men..
Gjest sarah lie Skrevet 8. september 2010 #10 Skrevet 8. september 2010 Hm.. ikke lett å vite hva jeg da skulle skrevet, men
Gjest Anjelika Skrevet 9. september 2010 #12 Skrevet 9. september 2010 Hva med når hun skriver "JED" ??? Jeg elsker deg.. Fant til og med en kilde på det http://nysgjerrigper.no/Artikler/c-u-l8r
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå