Gå til innhold

Til dere alle.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, jeg må bare si det;

JEG ER SÅ MISUNNELIG PÅ DERE :D

Skulle ønske det var meg som hadde en dato og se frem til, men det ser ut til og ta tid........ :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:wink:

Ja, det er vel ikke unormalt at ting tar tid.

Selv var vi forlovet i nesten 1,5 år før vi satte datoen.

14.08.04 skjer det - så det er enda 10 mnd + 10 dager igjen.

Men dersom du synes det tar FOR lang tid - hvorfor tar du ikke skje'en i din egen hånd og frir selv da???

Vi lever jo i år 2003, så det er jo "lkov" for oss jenter å fri også.

Ellers så er det jo skuddår neste år, og DA har du jo en mulighet.

*klem*

Skrevet

Vet hva du snakker om!!

Syns selv jeg ventet i evigheter, men det er glemt nå som datoen er i boks og kjolen henger i skapet....

Skrevet

Fri selv, hvis han ikke får ut fingern!!! Tror det er mange menn som drømmer om akkurat det. Jeg har en venninne som fridde til kjærsten sin, og gjett om han er stolt av henne ... :wink:

Skrevet

Hold ut, om han er den rette har dere vel ikke sånn hast. Men du kan jo hinte litt også om du ikke vil ta skjea i egen hånd.

Skrevet

heisann jeg hinter stadig frampå, så kanksje jeg en dag blir overasket hvem veit.............

det som er er at jeg og min eks har avlyst bryllup for mange år tilbake så jeg har liksom brent meg før, så jeg har ikke hatt lyst til og gifte meg før for ca et år tid siden. Da var vi i et kjempe romantisk bryllup

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei Majan. Det ordner seg for snille jenter.

Selv var jeg utålmodig som bare det. Jeg har hintet og hintet, men det virket ikke som om det nådde fram til kjæresten min. Han bare sa gang på gang at det ikke hastet å gifte seg.

Men så plutselig en dag på ferien vår gikk han ned på kne. Og det viste seg at han hadde planlagt det i flere måneder!

Kanskje din kjære overrasker deg en dag, selv om du ikke tror det. Lykke til.

Skrevet

Kjæresten min hadde egentlig tenkt å fri et helt år før han gjorde det han, men han fant ingen ring som han syns var perfekt til meg......

Så jeg gikk og led et helt ekstra år bare fordi jeg har en pirk til kjæreste..... :ler:

Skrevet

Ellers er det vel skuddår neste år, og det er jo den dagen vi jenter liksom " har retten til å fri på vår side...." :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...