AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Vi har 1 års bryllupsdag om ca en måned og jeg har lyst å finne på noe fint. Noen som har noen gode ideer? En av tingene vi skla gjøre er å gå ut og spise en bedre middag. Trenger også tips til hva jeg kan gi han i gave. Skal jo være noe i papir. Han er ikke glad i å lese bøker. Holder på med et album fra bryllupet, men det blir jo noe til oss begge. Noen som har gode ideer til måte å feire på og hva jeg kan gi han i gave?
Lillemams Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Ut å spise er jo en fin måte å feire på Kansje finne ett sted dere kan få servert det samme som bryllupsmenyen kansje? Og gaven i papir kan være ett brev fra deg der du skriver tanker og følelser fra bryllupet og hvordan det første året som gift har vært. Da blir det hvertfall personlig og noe han, sannsynligvis, setter pris på
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 Ut å spise er jo en fin måte å feire på Kansje finne ett sted dere kan få servert det samme som bryllupsmenyen kansje? Og gaven i papir kan være ett brev fra deg der du skriver tanker og følelser fra bryllupet og hvordan det første året som gift har vært. Da blir det hvertfall personlig og noe han, sannsynligvis, setter pris på Vi hadde så mye rester igjen fra bryllupet som vi frøs ned, at vi har spist "bryllupsmiddag" i mange måneder etterpå, så det blir vi nok ikke å gjøre. Men ja, å gå ut og spise er veldig koselig. Spesielt med tanke på at vi ikke er ute så ofte Skrev et slik kort som ha fikk på bryllupsdagen før vielsen, så det er litt oppbrukt. Men ellers var det et veldig godt tips Regner med at jeg får en bok eller lignende da jeg er svært glad i å lese bøker
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 Kinobilletter, teaterbilletter, andre billetter...de er jo laget av papir Vi har også vår første bryllupsdag snart og jeg tenkte å lage en avisforside, som denne.
Gjest AnneShirley Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 Vi feiret vår første bryllupsdag med å reise tilbake til det stedet hvor vi bodde da vi møttes og spise på restauranten hvor vi hadde vår "første ordentlige date"
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 Kinobilletter, teaterbilletter, andre billetter...de er jo laget av papir Vi har også vår første bryllupsdag snart og jeg tenkte å lage en avisforside, som denne. God ide Vet du om dette er mulig å få gjort i norge?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #7 Skrevet 8. september 2010 Vi feiret vår første bryllupsdag med å reise tilbake til det stedet hvor vi bodde da vi møttes og spise på restauranten hvor vi hadde vår "første ordentlige date" Så koselig Men vi bor begge i byen der vi møttes og har bodd her i 6 år så for oss blir det ikke helt det samme.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #8 Skrevet 8. september 2010 Kinobilletter, teaterbilletter, andre billetter...de er jo laget av papir Vi har også vår første bryllupsdag snart og jeg tenkte å lage en avisforside, som denne. Vet du om de sender til Norge? Ser at jeg kommer til å trenge gjelp til å forandre teksten.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #9 Skrevet 9. september 2010 Har bestemt meg for å gå for den avisen der det står at vi er årets par. Men siden vi bor i Norge blir det litt feil å skrive at vi vant over Victoria og David og Will og Jada Smith. Så lurer på om det blir teit å skrive navnet på våre foreldre istedenfor. De har vært gift i over 20år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå