Gå til innhold

Får ikke kjæreste.. tips?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei..

Er en mann på 18.. Er jomfru og har aldri vært sammen med en jente før. Ønsker så utrolig mye å få ei jente eller ha sex.. Sitter å tenker på det vær dag, og for hver dag som går, så blir jeg bare mer og mer deprimert. Har dere noen tips til hva jeg kan gjøre for å få ei jente til å like meg? Har ikke utseende helt med meg.. Var tjukk før og veide 120 kilo og så slanket jeg meg 46 kilo, men nå har jeg mye løs skinn på mage, armer og lår.. Fikk også løs hud på brystene etter jeg slanket meg, så er litt "manboobs" der..

Har dere generellt noen tips til hva jeg kan imponere ei jente med? Hva kan jeg si til henne? Nytter det å kjøpe seg en fin Bmw liksom?

Videoannonse
Annonse
Gjest Taxmannen
Skrevet

hvor høy er du? er tydeligvis alt kvinner bryr seg om..

:gjeiper:

Skrevet

Du kan alltids kjøpe en fin BMW , ikke sikkert du får dame av det , men du får en utrolig god bil :hjerte:

Vær deg selv,vær ærlig , bygg opp selvtilliten din , damer tenner på selvtillit.

Meld deg inn på en dating side , dra ut på byen , flørt :)

Da er du iallefall godt igang.

Har du mulighet til å få dekt operasjon,så du får fjernet den løse huden , dersom den sjenerer deg?

Du er jo enda ung , så ikke stress,da kommer ikke damene..

Grattis med slankingen forresten, utrolig bra,vær stolt :klem:

Skrevet

Du kan alltids kjøpe en fin BMW , ikke sikkert du får dame av det , men du får en utrolig god bil :hjerte:

Vær deg selv,vær ærlig , bygg opp selvtilliten din , damer tenner på selvtillit.

Meld deg inn på en dating side , dra ut på byen , flørt :)

Da er du iallefall godt igang.

Har du mulighet til å få dekt operasjon,så du får fjernet den løse huden , dersom den sjenerer deg?

Du er jo enda ung , så ikke stress,da kommer ikke damene..

Grattis med slankingen forresten, utrolig bra,vær stolt :klem:

En operasjon for å stramme opp huden er svært risikofylt og er en sjans for å dø, i tillegg er det vanvittig dyrt. Jeg er så blakk for tiden at jeg er ikke i nærheten av en slik operasjon foreløbig..

Men virker som at jenter ungår slike datingsider.. er nesten ingen i min by på match.no f.eks..

Takk, jobbet virkelig hardt for det.. Ble lei mobbingen og kunne ikke engang gå på byen uten at folk så rart på meg, og noen lo av meg, helt ukjente personer.

Takk for tipsene, jobber med selvtillitten

Skrevet

Ok, skal innrømme at jeg hadde noen "romanser" og et par kjærester som varte i en måned eller tre før jeg fylte nitten -men det jeg teller som mitt første forhold kom faktisk ikke før jeg var nesten 20. (og ett år etterpå registrerte jeg meg her nettop på grunn av ham -og litt til :fnise:) Jeg var sent ute med sex -ble halvveis voldtatt under russefeiringen da jeg var atten, men hadde heldigvis noen bedre opplevelser med sex før jeg fikk meg et ordentlig forhold.

Poenget er -alle er forskjellige, og alle begynner med sex og kjæresterier på forskjellige tidspunkt!

Det tok meg år å "lære" at hvis jeg var egoistisk nok til å skaffe meg venner som var lik meg selv, gjøre det jeg ønsket å gjøre, studere det jeg ønsket å studere osv. så kom det også til å dukke opp mennesker av det andre kjønn som var interessante og som var interesserte i meg. Da jeg i tillegg lærte meg å bli mer modig å ta initiativ i forhold til hva JEG ville -så kom ting nesten av seg selv.

Det kan hende du må vente litt -men ventetiden blir kortere jo mer trygg på deg selv, hjernen din, interessene dine og kroppen din du er!;)

Skrevet

Hei du! Hadde aldri hatt kjæreste når jeg var 18 år jeg heller, ikke når jeg var 20 engang! Vil du ha kjæreste, eller vil du ha sex.. to helt forskjellige ting :)

Må si som noen over her, utrolig imponerende at du har slanket deg så mye. utrolig bra gjort !!:)

Tror ikke det nytter å kjøpe deg en ny BMW, du får heller bare lære deg opp til å snakke med jenter, være morsom og sjarmerende ;)

Skrevet

En operasjon for å stramme opp huden er svært risikofylt og er en sjans for å dø, i tillegg er det vanvittig dyrt. Jeg er så blakk for tiden at jeg er ikke i nærheten av en slik operasjon foreløbig..

Men virker som at jenter ungår slike datingsider.. er nesten ingen i min by på match.no f.eks..

Takk, jobbet virkelig hardt for det.. Ble lei mobbingen og kunne ikke engang gå på byen uten at folk så rart på meg, og noen lo av meg, helt ukjente personer.

Takk for tipsene, jobber med selvtillitten

Det finnes slike operasjoner som ikke tar livet av deg.

Flere kvinner som sliter m hengebuk etter graviditeter, som tar bukplastik hver dag.

Du kan jo ta deg en tur til legen , spør om du er kvalifisert til å få dekt en slik operasjon :)

Men som sakt , du er ung ,ha tolmodighet.

Desperate menn , er så turn-off som det går an å få det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...