Gjest Bay Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Veldig enkelt spørsmål: Hvis du hadde fridd til samboeren og hun/han hadde svart Nei. Hva hadde du gjort, tenkt da? Noen vil ikke gifte seg mens andre vil.
Capricorn Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Jeg tror nok jeg hadde kjent han så godt at jeg visste hva han ville svare. Man snapper jo opp hva slags holdning begge to har til ekteskap når man har vært sammen en stund.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 Det hadde kommet an på om han ikke ville gifte seg i det hele tatt, eller om han bare ikke ville gifte seg med akkurat meg.
Envy Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 Hehe, hadde jeg fridd til han nå, så hadde jeg nok fått nei, for han har sagt at han ikke er klar for noe ekteskap. Så, hvis jeg likevel hadde fridd og fått nei hadde jeg nok vært ganske forberedt på det, også hadde vi nok bare spøket det bort På den annen side er jeg litt gammeldags på det området, så jeg venter nå tålmodig til han frir uansett jeg da
Gina_ Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 Jeg er av den oppfatning at før man flytter sammen burde man avklare mulige fremtidsplaner. Vet man at samboeren ikke vil gifte seg spør man ikke, og vet man at samboeren vil gifte seg gjør man vel det etterhvert. Hadde jeg spurt (noe jeg aldri kommer til å gjøre, mannens jobb), og fått nei, hadde jeg blitt litt skeptisk på forholdet og det å bo sammen.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 Hun? Er det lov for damer å svare og? Jeg hadde blitt dødelig fornærmet..Og aldri spurt igjen! Hm. Når jeg tenker meg om så var det jeg som maste om forlovelse, var pådriver for barn og forlangte giftemål... Og i ettertid er det han som er mest glad for at jeg gjorde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå