AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #1 Del Skrevet 8. september 2010 Ofte er gutter frekke mot meg, og sier dumme ting. Jeg blir så lei meg at jeg kan begynne å grine noen ganger. Hva mener de egentlig med det? Flørter de, eller vil de bare være slemme? F.eks: Husker en gang jeg satt hos frisøren. Jeg skulle ta striper i håret, og frisøren hadde tatt en hette på hodet mitt og begynte å dra ut hår gjennom hullene i hetten. Etter en stund hadde jeg masse hår ut av hetten, men ikke midt på hodet, så det så ut som om jeg hadde er stor måne. Da kom det en gutt forbi og sa "du ser ut som en munk" og så lo han av meg. Hvorfor er gutter sånn mot meg? Ser jeg så stygg ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #2 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg tror noen gutter flørter når de er litt frekke, og noen slår til deg og det gjør litt vondt og sånt. Det er sånn gutter prater til hverandre : de er dirkte når de prater og dulter til hverandre og brøler litt. De prøver bare å få oppmerksomheten din. Ta det som et komplimang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 8. september 2010 #3 Del Skrevet 8. september 2010 Mange gutter er sånn. De har ikke vettet som hindrer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #4 Del Skrevet 8. september 2010 Mange gutter er sånn. De har ikke vettet som hindrer. Men sier de sånn til pene jenter eller stygge jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 8. september 2010 #5 Del Skrevet 8. september 2010 Men sier de sånn til pene jenter eller stygge jenter? Umulig å vite ettersom mange er såpass blåste i hue. Men jeg ser ingen grunn til at du skal verdsette noen som er frekk mot deg, og sier dumme ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 8. september 2010 #6 Del Skrevet 8. september 2010 tviler sterkt på at han mente å være slem med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #7 Del Skrevet 8. september 2010 Umulig å vite ettersom mange er såpass blåste i hue. Men jeg ser ingen grunn til at du skal verdsette noen som er frekk mot deg, og sier dumme ting. Isåfall har jeg bare møtt på idioter så langt ... håper jeg ikke skal møte på sånne resten av livet, da blir jeg kronisk singel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #8 Del Skrevet 8. september 2010 tviler sterkt på at han mente å være slem med deg Hva mente han da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 8. september 2010 #9 Del Skrevet 8. september 2010 Isåfall har jeg bare møtt på idioter så langt ... håper jeg ikke skal møte på sånne resten av livet, da blir jeg kronisk singel De fleste bedrer seg med årene. I hvert fall når de passerer 20 år. Det beste er å ignorere folk som sier dumme eller slemme ting. Om mulig. Hvis ikke, så må man ta igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 8. september 2010 #10 Del Skrevet 8. september 2010 Det var nok bare et forsøk på å være morsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -L- Skrevet 12. september 2010 #11 Del Skrevet 12. september 2010 Det var et forsøk på å være morsom, ikkje ta det personlig. Enkelte har bare sån humor. Eg er typen som kan si sånne ting når jentene legger totalt opp til det. Eg ser helt forferdelig ut på håret: Ja, det ser ut som det har vært en orkan der oppe, mens eg smiler ertende. Du kan absolutt se på det som flørting, pleier som oftest å få et slag i armen etter en sån xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 12. september 2010 #12 Del Skrevet 12. september 2010 Noen er bare sånn ja. Han trodde vel han var morsom! Jeg har også lagt merke til at nordmenn er ganske rett på sak, så for oss som ikke er helt vant til det kan det ta litt tid å venne seg til.. Men det kunne jo vært verre, så du burde ikke ta deg nær av en sånn kommentar altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nymfo88 Skrevet 12. september 2010 #13 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Det var jo bare en tam spøk. Om du virkelig er så sårbar kan du flytte til Kina. PS. Slike kommentarer er neppe uutsenderelatert Endret 12. september 2010 av nymfo88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #14 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg er skikkelig sårbar på utseende mitt, ja, må jeg flytte til kina for det??? Ja, jeg kan godt le av meg selv, for jeg så jo ut som en munk på hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #15 Del Skrevet 12. september 2010 Noen er bare sånn ja. Han trodde vel han var morsom! Jeg har også lagt merke til at nordmenn er ganske rett på sak, så for oss som ikke er helt vant til det kan det ta litt tid å venne seg til.. Men det kunne jo vært verre, så du burde ikke ta deg nær av en sånn kommentar altså Jeg er helnorsk, men hvor kommer du fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LetThemEatCake Skrevet 12. september 2010 #16 Del Skrevet 12. september 2010 Jag hade aldrig någonsin tagit illa vid mig av "du ser ut som en munk"-kommentaren! Jag tror rätt och slätt att du är lite för känslig för ditt eget bästa. Hade han däremot pekat på dig och skrikit ut till hela salongen "HAHA! Kolla in tjejen, hon ser ut som en munk!" och hånskrattat.. Ja, då hade det varit en annan grej. Alla retas ibland, oftast med en flörtig underton. En tumregel: Någon som inte har anledning att vara slem mot dig är det förmodligen inte heller. De som mot förmodan är slemma har problem med sig själva och förtjänar inte din uppmärksamhet och sårade självkänsla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nymfo88 Skrevet 12. september 2010 #17 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg er helnorsk, men hvor kommer du fra? Jepp.. At nordmenn er rett på sak.. Det stemmer overhodet ikke med virkeligheten. Og til TS, ja Kina er ett bra sted for deg din lille munk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 12. september 2010 #18 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg er halvt irsk og halvt norsk. Men har erfaring med at utlendinger kan være litt mer formelle mens nordmenn bare sier alt rett ut. Det kan være både positivt og negativt så klart! Som sagt syns jeg ikke kommentaren som denne fyren det er snakk om var så ille, men det er mange dumme folk da. Og noen er mer sensitive enn andre, så man skal være litt fosiktig med hva man sier til fremmede.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #19 Del Skrevet 12. september 2010 Ja, jeg er vel for følsom, prøver å ikke ta ting for innover meg. Hilsen den lille munk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twang Skrevet 12. september 2010 #20 Del Skrevet 12. september 2010 Det jeg mener er at det er flere typer flørting. Det kan hende han var frekk, og det kan hende han flørtet. Alt antyder på hvordan han lo, og siden han lo så tviler jeg på at det var frekt ment. det var bare litt erting som flørt, og siden det bare var en hette så trodde han ikke vel at du tok det personlig. kommentar flørt er en veldig defensivt måte å flørte på, siden den har flere betydninger og kan derfor bli omgjort til en fornærmelse dersom du reagerer på en måte som får han til å føle seg utrygg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå