AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Jeg lurer på om jeg skal dra til en huspleiesalong og spørre om en hudanalyse,men når jeg ser på nettsiden til forskjellige salonger i Bergen så står det ikke oppført at man kan gjøre det, eller pris eller noe. Noen som vet om det bare er å dra dit å spørre om man kan få en hudanalyse? Hva ligger prisen på?
FatallyYours Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 seriøse salonger med de beste produktene har disse analysene gratis
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 Hva får man ut av en sånn "analyse"?
Jade Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 (endret) Sjekk gule sider, og ta en ringerunde hvor du spør om pris (forhåpentligvis gratis). Jeg tok en slik analyse, og fikk da vite hvilken hudtype jeg hadde, etter at hun hadde renset og kjent på huden min. Finnes sikkert mer avansert enn det. Endret 8. september 2010 av Jade
ondebanan Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 Jeg vet at iallefall salonger som fører Dermalogica tilbyr hudanalyse. Den sone-analysen er en av deres 'trademarks'.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå