Gå til innhold

Roseblader

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

I bryllupsblader og andre steder har jeg sett masse bilder av bord og annet strødd med roseblader.

Jeg er ikke på jakt etter ekte blader, men i silke e.l.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i slike i Oslo ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Panduro/Striestuen på Karl Johan har slike poser med kunstige roseblader! De var kjempefine, så ta en tur dit du!12

Skrevet

Vet dere om de har grønne blader på Panduro også ?

Skrevet

Jeg vet de hadde de i ulike farger og at de hadde noen røde, men jeg tror faktisk ikke de hadde grønne. Er riktignok ikke helt sikker. Ta en telefon dit, så finner du det ut. icon_smile.gif12

Skrevet

På enkrims krams butikk her jeg bor, har de de i mange forskjellige farger. Å jeg tror jeg så noen på til bordsbutikken også12

Gjest Snorkfrøken
Skrevet

On 2002-05-03 13:10, scorpion73 wrote:

På enkrims krams butikk her jeg bor, har de de i mange forskjellige farger. Å jeg tror jeg så noen på til bordsbutikken også

Blomst: Hvis du vil at jeg skal se på disse så må du si ifra. Scorpion73 bor der hvor jeg skal oppover nå.

Klem!12

Skrevet

Hvis du skal Snorkfrøken, så fant jeg de på jubito butikken, rett ved siden av Møre konfeksjonsbutikken.......

Så da må jo jeg forte meg å kjøpe mine( hehe)12

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

På Tilbords butikkene har de seks ulike nyanser av roseblader.De har også roser og blader.

Skrevet

På Panduro har de roseblader i rød, rosa og hvit. Men desverre ikke grønn. icon_frown.gif12

• 2 uker senere...
Skrevet
icon_cool.gif Jeg så at de hadde 4 rose/rød nyanser av roseblader på Glassmagasinet her i Bergen. Så da finnes de nok på flere steder i landet også icon_cool.gif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...