Gå til innhold

sliter med komplekser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Er en mann på 22 år som har ett enormt penis kompleks. Penisen min er 15 cm og 14,5 cm i omkrets. Jeg fikk dette komplekset etter at eksen( som var min første og siste) min sa til meg i sengen at hun syntes at penisen min var litt liten..etter dette så hadde jeg ikke lyst til å ha sex mer.

Nå tørr jeg ikke å sjekke opp jenter på byen engang. Og de gangene jeg har faktisk havner i senga med noen så blir jeg så nervøs at jeg ikke får den opp. Så det ender med en jævlig dårlig unnskyldning.

Har hatt dette problemet ganske lenge, og det begynner å ta på psyken.

Jeg ser på meg selv som ganske attraktiv og jeg får alltid oppmerksomhet av det motsatte kjønn, men når det kommer til sengekos så blir jeg drit nervøs.

Hva skal jeg gjøre? Og er penisen min liten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det siste vet du at ikke stemmer. Din penis er ikke liten. Som en usikker mann, har du definitivt funnet ut hva snittet er. Det du bekymrer deg over er at du vil møte enda en som eksen din. Du kan ta det med ro. Det er ikke så mange som er så ubetenksomme og lite oppegående som henne når det gjelder dette der ute, så du kan ta det helt med ro. Man skal aldri la et annets menneskes kommentarer gå slik inn på seg. Det er klart, får du høre det gjentatte ganger, begynner du å tro på det selv. Og tro meg, det er liten sjanse for at det vil skje igjen. 15 cm er helt gjennomsnittlig, og tykkelsen er over det som er gjennomsnittlig (12,5 cm). Du må også huske at det ikke bare er penisstørrelse som teller når det er snakk om størrelsesforskjeller... romsligheten hennes har like mye å si. For ikke å snakke om muskelbruken. Så ikke legg alt over på penisen din.

Du bør ikke mase for mye med dette, og bli heller kjent med jentene først, så finner du ut om de overfladiske eller ikke. Er de overfladiske er de ikke noe å kaste bort tid og energi på. Bli sikker på jenta først, så vil du slappe av mye bedre, og det vil i tillegg bli mye bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...