Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg er ei jente på 22år og har aldri hatt en kjæreste, er jomfru og aldri kysset noen. Kort sagt totalt uerfaren. Dette har sine grunner (jeg er ikke totalt stygg), men jo eldre jeg blir jo vanskeligere er det å "bare få kysset noen". Gidder ikke å farte rundt og ha et ONS, men ønsker meg et forhold. Hvor rart er det egetnlig? Venninner synes bare det er en bra ting og ville mye heller byttet med meg enn å hatt all den erfraringen de har. For meg begynner det å bli ganske flaut.

Hva mener dere gutter? Blir jeg sett på som rar? Ville dere valgt ei jente uten noen som helst erfaring?

Videoannonse
Annonse
Gjest Thefainter
Skrevet

Du er ikke rar! Og jeg hadde hvertfall ikke sagt nei til ei jeg var interessert i fordi hun ikke hadde hatt noen som helst erfaring :) Syns ikke du trenger å føle deg flau eller unnskylde deg. Jeg syns det virker som om du er sterk som ikke bare gjør det fordi "alle andre" gjør det :klemmer:

Skrevet

Nå er ikke jeg gutt da, men jeg svarer nå allikevel jeg :) Jeg tror ikke min samboer hadde hatt noe problem med å velge en jomfru om han hadde vært singel, fordi han syns jeg har litt mer erfaring enn det han skulle ønske for å si det sånn :lol: Men til syvende og sist tror jeg nok ikke det er hvor mye erfaring og antall sexpartenere som teller. En kar som faller totalt for deg kan jo synes venninna de er avskyelig og omvendt. Sånn er det her i verden :)

En dag dukker det opp en kar som er perfekt for deg, uansett hvor mye, eller lite, erfaring du har fra før!

Skrevet

Takk for svar:) Det er en ting å få støtte fra venner, det er noe annet når fremmede sier det, da vet man det er sant og at de ikke bare sier det fordi de "må". Godt å vite man ikke er helt rar ;)

TS

Gjest Lillemeg
Skrevet

Jeg er 21 år og er også neste helt uerfaren. Jeg har jo kysset og rotet gutter, men har aldri gått lengre enn det. Har hatt muligheten, men er heller ikke så keen på "one night stand".

Det er mange som hadde blitt overrasket over å høre dette om meg, for jeg har faktisk ikke fortalt det til noen, føler meg litt teit, for å være helt ærlig. Selvom jeg egentlig ikke ser poenget i å være flau over det, så tenker jeg hvordan en gutt reagerer når han hører det, for jeg er 21 år, tross alt.

Jeg var veldig kresen når jeg var yngre og pluselig er jeg 21 år og aldri hatt sex, mens mine venner er veldig erfarne.

Jeg vil egentlig bare si: stå på, for det er veldig få av oss! Og hvis en gutt ikke liker eller syns det er teit at du er jomfru, ja, da er han ikke god nok for deg.

Skrevet

Ja jeg syns man ikke skal bry seg om at noen er jomfru eller ikke. Man kan ikke skru tiden tilbake uansett :)

Hvis man møter noen som ikke liker deg fordi du er jomfru eller ikke, så er h*n ikke noe for deg uansett :sengekos:

Gjest Thefainter
Skrevet

Og hvis en gutt ikke liker eller syns det er teit at du er jomfru, ja, da er han ikke god nok for deg.

Sant, så sant! :skya:

Skrevet

Akkurat samme situasjon bare at jeg er gutt og 2 år yngre. Du er ikke rar på noen måte. Jeg merker selv hvordan det ikke er noen god følelse. Så lenge man er en bra person skal andre være nokså tette i pappen hvis du blir avslått av de grunnene. Mange liker det jo også tydeligvis. Ikke det at mitt hell har slått til enda, og du har jo 2 år på meg også, men likevell så skal det ha ingenting/LITE å si den dagen du treffer noen =)

Skrevet

Hei,

jeg er ei jente på 22år og har aldri hatt en kjæreste, er jomfru og aldri kysset noen. Kort sagt totalt uerfaren. Dette har sine grunner (jeg er ikke totalt stygg), men jo eldre jeg blir jo vanskeligere er det å "bare få kysset noen". Gidder ikke å farte rundt og ha et ONS, men ønsker meg et forhold. Hvor rart er det egetnlig? Venninner synes bare det er en bra ting og ville mye heller byttet med meg enn å hatt all den erfraringen de har. For meg begynner det å bli ganske flaut.

Hva mener dere gutter? Blir jeg sett på som rar? Ville dere valgt ei jente uten noen som helst erfaring?

Jeg ville aldri levnet det noen tanke med mindre det gir deg komplekser som påvirker oppførselen din negativt. Da ville det i såfall vært oppførselen og ikke jomfrueligheten som påvirket meg.

Kan ikke tenke meg at det er særlig mange andre menn som ville bry seg om det heller. Det finnes kansje noen, men prosenten er nok lav.

Bare smil og vær hyggelig å gå bort til å snakke med du så ordner det seg det der.

Skrevet

Jeg er 23 år og i akkurat samme situasjon.. Jeg sliter veldig med det, fordi jeg er den eneste i vennegjengen som aldri har hatt kjæreste, ikke har kysset noen siden 6 års alder og aldri har hatt sex. Nå er jeg jo livredd for hva en gutt vil syntes om det, og det blir litt sånn at man unngår å havne i situasjoner som kan føre til noe av dette, fordi man er så redd for å bli avslørt som uerfaren. Jeg har liksom inntrykk av at mange gutter syntes det er litt merkelig med jenter over 20 som ikke har hatt sex? Er pinlig å snakke med venninne mine om dette, da de fleste har hatt et aktivt sexliv siden de var alt fra 15 - 18 år gamle, dvs at de har "holdt på" i 5 - 8 år allerede!!! Herregud! Jeg er LIVREDD for å ende opp som en gammal dame på 90 med jomfrudommen inntakt... å hjelpes!

Hva syntes dere gutter om dette? Skal vi fortelle det til en gutt at vi er uerfarne, eller bør vi heller pynte litt på sannheten for å ikke skremme dere vekk? Det er vel ikke akkurat turn on med en jente som ikke har peiling på hva hun driver med i senga eller? :sjenert:

Skrevet

Jeg er 23 år og i akkurat samme situasjon.. Jeg sliter veldig med det, fordi jeg er den eneste i vennegjengen som aldri har hatt kjæreste, ikke har kysset noen siden 6 års alder og aldri har hatt sex. Nå er jeg jo livredd for hva en gutt vil syntes om det, og det blir litt sånn at man unngår å havne i situasjoner som kan føre til noe av dette, fordi man er så redd for å bli avslørt som uerfaren. Jeg har liksom inntrykk av at mange gutter syntes det er litt merkelig med jenter over 20 som ikke har hatt sex? Er pinlig å snakke med venninne mine om dette, da de fleste har hatt et aktivt sexliv siden de var alt fra 15 - 18 år gamle, dvs at de har "holdt på" i 5 - 8 år allerede!!! Herregud! Jeg er LIVREDD for å ende opp som en gammal dame på 90 med jomfrudommen inntakt... å hjelpes!

Hva syntes dere gutter om dette? Skal vi fortelle det til en gutt at vi er uerfarne, eller bør vi heller pynte litt på sannheten for å ikke skremme dere vekk? Det er vel ikke akkurat turn on med en jente som ikke har peiling på hva hun driver med i senga eller? :sjenert:

Heheh, det er vel bedre at fyren veit at du er uerfaren enn at det virker som du ikke kan det du driver med?:)

Hadde nok villa vist om det jeg iallefall! hadde ikke blitt skremt bort av den grunn :)

Skrevet

Nei..hehe, selvfølgelig :gjeiper:

Men hvis en jente du var into og som var into deg fortalte deg det, hadde du ikke syntes at det ble litt slitsomt å skulle begynne å "lære henne opp" om du skjønner hva jeg mener, hvis du selv er erfaren?

Jeg mener.. jeg aner jo ikke hva jeg skal gjøre med en penis. Altså, jeg vet jo litt, men dere skjønner hva jeg mener.. (forhåpentligvis) :fnise:

Skrevet

Jeg tror det er flere mannfolk som hadde likt at du var "urørt" enn som hadde mislikt det.

Personlig hadde jeg nok stusset litt på om det var noen spesiell grunn og ikke brydd meg nevneverdig utover det.

• 3 uker senere...
Skrevet

Takker for svar:) Godt å høre man ikke er alene, og at de rette vil forstå:)

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...