Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om jeg skal kjøpe meg htc desire. lurer da på om man kan få de samme applikasjonene rundt omkring slik som på iphone? eks tv2nyhetene, pizzabaker'n ect

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer på om jeg skal kjøpe meg htc desire. lurer da på om man kan få de samme applikasjonene rundt omkring slik som på iphone? eks tv2nyhetene, pizzabaker'n ect

Nei, du får ingen av disse to til Android.

Hvis de kommer aner jeg ikke åsssen du skal finne dem for å laste ned til telefonen din

App store på iPhone er superenkel. Den ligger ferdig installert på telefonen når du kjøper den. Et klikk - og du har ti-tusenvis av norske og utenlandske apps tilgjengelige. Kun ett sted å søke - App Store på iPhone :-)

Skrevet

Man får ikke de samme applikasjonene, men de samme typene. Tror ikke man skal bestemme valg av telefon basert på hvilke applikasjoner som fins, da det er stort utvalg på begge telefonene.

Skrevet

Du får ikke det samme som på iPhone. Men på android market har de så og si alt du kan tenke deg og ikke tenke deg til.

Jeg har selv en htc, bare ikke akkurat den typen du tenker på, og er kjempefornøyd!

Vil ikke anbefale iPhone iallefall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...