Annkitrin Skrevet 9. september 2010 Forfatter #21 Skrevet 9. september 2010 Jeg så at du skrev syntetisk klart og tydelig i innlegget ditt nå. Beklager jeg leser litt kjapt av og til. Haha går fint det fort gjort å overse noe :gjeiper:
¤Pernille¤ Skrevet 9. september 2010 #22 Skrevet 9. september 2010 Det var en halvtime hvor jeg konstant måtte forsvare hårsveisen min, samt svare på "hvordan vasker du dem?"-spørsmål. Skikkelig ubehagelig! Har klippet panneluggen min hjemme siden den opplevelsen. Såå hvis du ønsker å dra til frisør og fikse dreads, syntetiske eller ekte, så bør du nok belage deg på en del masing. Hr opplevd akkurat det samme... Er ikke noe morsomt! Går ikke til frisør lengre, jeg. Er heldig som har venninner som er flinke med hår!
Annkitrin Skrevet 9. september 2010 Forfatter #23 Skrevet 9. september 2010 Hva slags zoomenivå har du på pcen din? Jeg ser så forferdelig stor skrift her skjønner du. Vanskelig å lese! Jeg vil ikke anbefale deg syntetiske dreads. Hvorfor syntetiske, forresten? Det jeg muligens kan anbefale, er å ha halvt ektehår og halvt syntetisk. Altså, øverste delen av dreadsa ekte hår, resten syntetisk. Jeg kan ikke ha dreads av mitt eget hår fordi det er så tynt at da faller det antageligvis av, å jeg vil ha muligheten til å kunne ta dem ut når jeg selv vill uten for store problemer
AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #24 Skrevet 9. september 2010 Oh, fælt da. Slutt å stikk nesen din inn i bakhodet til folk`a! Eller; slutt å troll Ja, fordi med en gang man har noe i mot noe så troller man, her i samfunnet skal alle elske deg og interessen din, det hadde jeg glemt, huff.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #25 Skrevet 9. september 2010 Ja, fordi med en gang man har noe i mot noe så troller man, her i samfunnet skal alle elske deg og interessen din, det hadde jeg glemt, huff. Nei kjære deg I samfunnet skal du godt ha noe i mot noe skjønner du. Men jeg går ikke til tanteungen min og sier "ÆSJ, Jeg hater rosa jeg. Fysj". Jeg respekterer ungen sin interesse *hhjerter
Annkitrin Skrevet 9. september 2010 Forfatter #26 Skrevet 9. september 2010 Ja, fordi med en gang man har noe i mot noe så troller man, her i samfunnet skal alle elske deg og interessen din, det hadde jeg glemt, huff. Slutt å krangel i min tråd!! Hvis du absolutt må holde på slik kan du gå en annen plass!!
AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #27 Skrevet 9. september 2010 Slutt å krangel i min tråd!! Hvis du absolutt må holde på slik kan du gå en annen plass!! Ehm, nå er ikke jeg den anonymbrukeren du sikter til, men din tråd? Dette er et åpent nettforum hvor alle kan si sin mening. Hvis noen synes at dreads lukter vondt, så må de få stå ved det. Du kan ikke bestemme noe her.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #28 Skrevet 9. september 2010 Ehm, nå er ikke jeg den anonymbrukeren du sikter til, men din tråd? Dette er et åpent nettforum hvor alle kan si sin mening. Hvis noen synes at dreads lukter vondt, så må de få stå ved det. Du kan ikke bestemme noe her. Det er da de fleste klar over frøken -Og-Trådstarter må få lov til å vise sin holdning til mennesker som ikke klarer å komme med noe konstruktivt vettu.
Gjest BabyBlue Skrevet 9. september 2010 #29 Skrevet 9. september 2010 Jeg for min del synes ikke at dreads er direkte vakkert, men om du skal skaffe deg det er det viktig at du vet hvordan du vedlikeholder det. Drit i hva andre synes, da; det er ditt hår : )
Aelita Skrevet 10. september 2010 #30 Skrevet 10. september 2010 Av nysgjerrighet, hvordan vedlikeholder man og vasker dreads egentlig?
¤Pernille¤ Skrevet 11. september 2010 #31 Skrevet 11. september 2010 Med en egen spesialsåpe, og ved å jevnlig "rulle" dem med voks. Så må de "strammes" når de blir løse, og når de vokser ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå