Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere! Jeg har vært en ihuget online spiller en gang i tiden, det er jo bare så fryktelig gøy! Savner NightElf Hunteren min og Human Death Knighten! Ååå :tristbla:

Jeg vet at jeg blir så avhengig at det kan gå utover andre områder av livet mitt hvis jeg begynner å spille igjen, så det skal jeg ikke! :riste:

Men, det jeg lurte på er om noen her vet om noe lignende type spill til PS3 som ikke er fullt så avhengighetsskapende? Har lyst til å "skape" min egen character og også ha mulighet til å spille på gruppe med andre (spes sambo) for å løse større oppgaver. Men er det bare World of Warcraft som er sånn? Kan da ikke skjønne det? :klø: har prøvd å titte og se, men finner ingenting, nærmeste jeg kommer er Little Big Planet, men der må man jo på en måte ikke samarbeide for å løse oppgavene, man bare går sammen, og dessuten så runder man jo spillet på et tidspunkt..

Noen som har noen forslag? Jeg vil absolutt ikke åpne WOW accounten min igjen, selv om jeg har veldig lyst :lol:

Videoannonse
Annonse
Gjest Taxmannen
Skrevet

leste ikke alt men det går da ann og spille wow uten og være så aktiv i spillet. kan ta det rolig. Selv spiller jeg både wow og Starcraft 2. Spiller såvidt fortiden pga skole/lekser osv.. mista plutselig bare inntressen.

Syns Starcraft 2 var utrolig gøy. Det er ikke akkurat avhenngighetene. Er sånn du gamer MAX i 2 timer og du er lei. så får du lyst og spille det igjen noen timer senere:) vært sånn i lang tid med meg:)

Skrevet

Har lyst til å "skape" min egen character og også ha mulighet til å spille på gruppe med andre (spes sambo) for å løse større oppgaver. Men er det bare World of Warcraft som er sånn? Kan da ikke skjønne det?

Det du beskriver er et MMO-spill (massive online multiplayer). Det er dårlige tilbud med slike spill til konsoller. Jeg vet bare om et Final Fantasy spill som er MMO på konsoll.

Det er nok litt dårlig marked for MMO på konsoll, siden det fungerer best på PC.

De fleste av alternativene er på PC. (og der er det mer enn World of Warcraft, ja)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...