Felia Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Pysen min er gravid. Ut ifra magen å se så er det ikke lenge igjen tenker jeg. Magen har sunket litt til midten og håret rundt puppene er vekk. I hvertfall. Jeg har kun hatt kattunger som liten, kan ikke huske så alt for mye ang hva man skal og ikke skal gjøre. Kan jeg ta i kattungene når de kommer? evnt hjelpe mamman hvis jeg er tilstede? Hva bør kattungene ligge på når de er nyfødte/små? Trenger de mye varme eller gir mor den varmen de trenger? osv. Gi meg gjerne all informasjon du sitter på. Vil at kattungene skal få det fint hos meg, jeg gleder meg så veldig mye!
Plutseliten Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Gir deg en link hvor det står veldig bra beskrevet hva du kan gjøre i forberedelsestiden, under- og etter fødsel. Ønsker deg lykke til, det er spennende med små pusunger i huset! Dette går fint. Du får oppdatere når pus har født og fortelle hvor mange det ble osv. http://mallesmagiskeverden.blogg.no/1264948626_nr_pus_er_gravid_fder.html
Felia Skrevet 8. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2010 Takk for link er veldig spent ! Ikke minst hvordan de ser ut. Skal gi beskjed
Felia Skrevet 8. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2010 Åååh hjelp! Nå gruer jeg meg nesten til å ta i mot alt dette! Med tenke på navlestreng og morkake!
Cayenne Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 Når kattungene er 8 uker gamle, kan mor kastreres. Husk at ungene skal være minst 12 uker gamle før de tas fra mor. Ikke slipp mor ut før ungene er gamle nok til å klare seg uten melk! Lykke til!
Plutseliten Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 Åååh hjelp! Nå gruer jeg meg nesten til å ta i mot alt dette! Med tenke på navlestreng og morkake! Jeg skjønner godt at du gruer deg litt til det, men det kommer til å gå kjempefint. Når man er forberedt på hva man kan måtte hjelpe til med før det skjer, så går det som smurt Så ikke tenk så mye på det. Det går bra!
Green Lady Skrevet 9. september 2010 #7 Skrevet 9. september 2010 Nå har ikke jeg lest linken, men kattemor ordner som regel det meste selv. Som en over sa, kattemor kan kastreres fra ungene er 8 uker gamle, og kattungene er ikke leveringsklare før de er 12 uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå