AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #1 Del Skrevet 8. september 2010 Hei! Er det noen som vet om man kan få hovne lymfeknuter i hodet? Ble litt småstressa da jeg kjente en kul under huden litt ovenfor tinningen istad, den er også skikkelig øm å ta på! Det første jeg tenker på er jo selvfølgelig hjernesvulst! :S Fant en kul bak øret for en stund tilbake også men da tenkte jeg bare at det var en fettkul eller noe, men da jeg fant enda en ble jeg litt nervøs.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #2 Del Skrevet 8. september 2010 Hei! Er det noen som vet om man kan få hovne lymfeknuter i hodet? Ble litt småstressa da jeg kjente en kul under huden litt ovenfor tinningen istad, den er også skikkelig øm å ta på! Det første jeg tenker på er jo selvfølgelig hjernesvulst! :S Fant en kul bak øret for en stund tilbake også men da tenkte jeg bare at det var en fettkul eller noe, men da jeg fant enda en ble jeg litt nervøs.. Foran og bak ørene er det lymfeknuter, er faktisk litt usikker på om det er lymfeknuter i tinningen. Men det første jeg tenkte på er en muskelknute. Det er vanlig å ha i tinningen. Svulster er sjelden vonde og hjernesvulster sitter som regel langt inni hjernen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #3 Del Skrevet 8. september 2010 ok, det var godt å høre tusen takk for svaret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå