ondebanan Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Hei! Jeg skal klippe meg på fredag. jeg har hår til litt nedenfor skuldrene, som er klipt omtrent rett av. Jeg har tenkt på ei stund å klippe "hockeysveis" bare med halvlangt hår, dvs. ca. hake-lengde fremme og beholde lengdene bak, men klarer liksom ikke helt beskrive det for frisøren. Er det noen som har bilder som illustrerer en sånn sveis?
ondebanan Skrevet 8. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2010 Haha, nei nei ikke slik! Meget mer moderat enn det der
Antlers Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 Sånn: http://zeus.mirtna.org/themesongs/titular_movie_themes_limahl.jpg ?
Perelandra Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 Mimre mimre... Alle de kjekke guttene hadde hocheysveis da jeg var tenåring, men vi kalte det ikke for hocheysveis den gangen, det navnet kom siden. Jeg var også stor fan av Limahl :rødme:
Antlers Skrevet 8. september 2010 #7 Skrevet 8. september 2010 Greit da... Sånn: http://2.bp.blogspot.com/_b_fNAfbOkzw/TAWooldIV6I/AAAAAAAAA4Q/H67f2PBXlF8/s1600/hairtaylormomsen.jpg Det er en mer moderne, ganske så moderat hockeysveis.
ondebanan Skrevet 8. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 8. september 2010 Det er ikke helt sånn jeg har i tankene. Jeg har ikke tenkt å ha det så kort fremme, og heller ikke så langt på sidene. vil bare ha det langt bak, men ca. hakelengde fremme og ikke pannelugg. Men dere beveger dere i riktig retning! :gjeiper:
Antlers Skrevet 8. september 2010 #9 Skrevet 8. september 2010 Så det du egentlig vil ha er long face framing layers og ikke hockey, da? http://www.hji.co.uk/blogs/pictures/step-by-step-oct17-styling.jpg
Gjest Thefainter Skrevet 8. september 2010 #10 Skrevet 8. september 2010 Det er ikke helt sånn jeg har i tankene. Jeg har ikke tenkt å ha det så kort fremme, og heller ikke så langt på sidene. vil bare ha det langt bak, men ca. hakelengde fremme og ikke pannelugg. Men dere beveger dere i riktig retning! :gjeiper: Sånn her Link? Eller sånn her Link ? :klø:
ondebanan Skrevet 8. september 2010 Forfatter #11 Skrevet 8. september 2010 Ja! Mer som den første du linka til der, bare ikke så ekstremt. Jeg har ikke så langt hår liksom, og er ikke så fan av tupering heller. Flere bilder! :D
Gjest Thefainter Skrevet 8. september 2010 #12 Skrevet 8. september 2010 (endret) Jeg er ikke noe fan av tuppering (det er at det fluffy, sant?), jeg heller :gjeiper: En av disse kanskje? LINK 1 LINK 2 LINK 3 Flaks for deg at jeg er syk i dag og ikke orker å gjøre noe annet enn å sitte foran dataen Edit: skrivefeil Endret 8. september 2010 av Thefainter
pianisten Skrevet 8. september 2010 #13 Skrevet 8. september 2010 Jeg er ikke noe fan av tuppering (det er at det fluffy, sant?), jeg heller :gjeiper: En av disse kanskje? LINK 1 LINK 2 LINK 3 Flaks for deg at jeg er syk i dag og ikke orker å gjøre noe annet enn å sitte foran dataen Edit: skrivefeil jeg digger håret på link3 :D Minner meg om tiden da jeg en gang klipte håret mitt selv og hadde hockeyaktig sveis. Det var akkurat som på det bildet der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå