Gå til innhold

Leter etter "løse permhull" til oppbevaring av ark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal kalle det, vet ikke engang om det finnes! Men skal prøve å forklare. Vet noen om det finnes bare plast-/papirbiter med hullemaskinhull og noen form for klister på, som kan klistres på forskjellige typer ark og settes i ringperm? Har en del små ark og lignende som jeg ikke kan/vil lage hull i direkte, men en sånn løsning hadde vært genial! Legge de i plastlommer er selvfølgelig en annen løsning, men hadde vært mye enklere å kunne sette de i en mappe ”alene/for seg.” Vet bare ikke om denne type ting i det hele tatt finnes, og om det gjør det, hva det heter/hvor jeg finner det.

Noen som kan hjelpe meg? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har heller ikke sett slike, men det finnes mapper der du ikke trenger å hulle arkene. Klemmemapper som denne, f.eks.

Skrevet

Jeg tror faktisk vi har noen slike på jobben, men de kommer fra Rahmqvist og kan bare brukes i deres egne systemer, ikke i vanlige permer. Jeg tror dessuten Rahmqvist bare selger til firmaer via egne selgere, ikke fra utsalg.

(I tillegg er patentet deres, etter min mening, elendig. Aldri vært borti permer/mapper som er vanskeligere å bla i.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...