AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #1 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg har en tante som skal i bryllup og trenger noe å ha på seg. Vielsen skjer i tinghuset med kun nærmeste familie, men alle vennene til paret - min tante inkludert - er invitert til feiringen. Tante er rett i overkant av 50 år gammel og ca str. 40. Timeglassfigur. Antrekket er "mørk dress", og kvinnene tenker å ha på seg pene kjoler, men ikke lange. Jeg har lovet å hjelpe henne med handlingen, da hun hater å handle, problemet er bare at vi ikke aner hvor vi skal gå! Hun vil helst ikke ha sort eller hvitt siden dette er et bryllup - blått er f.eks. en nydelig farge til henne. Internettshopping er dessverre ikke et alternativ. Er det noen som kan foreslå hvor vi kan finne noe til henne i Oslo? Setter pris på all hjelp vi kan få! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #2 Del Skrevet 8. september 2010 Agape har nydelige selskapskjoler. Er ikke avskrekkende dyrt heller, og tror de har sommersalg nå. Jeg fant en fin kjole der som jeg brukte i bryllup for et par mnd siden. Sjekk agape.no for å finne adressen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 9. september 2010 #3 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) søk i bunnen av Klær, sko og mote-forumet på selskapskjoler så kommer det hundrehvis av linker som vi alt har svart på. Endret 9. september 2010 av Wonders 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #4 Del Skrevet 9. september 2010 søk i bunnen av Klær, sko og mote-forumet på selskapskjoler så kommer det hundrehvis av linker som vi alt har svart på. Jeg har prøvd, men fant ikke det jeg var ute etter. De fleste trådene der omhandler kjoler til unge mennesker, poenget her er at tante er over 50 og trenger følgelig noe litt mer sofistikert enn det de ha rpå Pink Chili Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. september 2010 #5 Del Skrevet 9. september 2010 Prøv butikker som PM, Haraldsen etc De har voksen mote. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 9. september 2010 #6 Del Skrevet 9. september 2010 Kva med Karen Millen på Paleet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2010 #7 Del Skrevet 9. september 2010 Kva med Karen Millen på Paleet? Den har vi ikke prøvd! Takk Skravla: PM har vi vært på, men de har litt for hverdagslige klær. Haraldsen skal jeg sjekke ut! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #8 Del Skrevet 14. september 2010 *dytt* Noen flere forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2010 #9 Del Skrevet 16. september 2010 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå