Maneo Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Ikke interessert i merker som tester på dyr. Jeg trenger ny shampoo og balsam. De jeg har fra KMS funker helt greit, men kunne godt hatt litt mer tyngde i dem. På alle shampoo -og balsamflaskene står det at det ikke tynger ned, men det vil jeg jo! Jeg har tykt, langt hår. Er ikke spesielt tørt, men fluffy og frizzy.
Honesty Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Redken Smooth Down må da passe beskrivelsen perfekt. Evt. Sebastian Drench.
ondebanan Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 Jeg bruker MOP Mixed Greens. Det er for tørt hår, og jeg synes håret blir mindre fluffy (sliter med samme problemet som deg, hehe) uten at det blir fett. MOP er økologisk og tester ikke på dyr.
Maneo Skrevet 8. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2010 Redken Smooth Down må da passe beskrivelsen perfekt. Evt. Sebastian Drench. Bortsett fra at Redken tester på dyr. Skal sjekke ut Sebastian, takk! Jeg bruker MOP Mixed Greens. Det er for tørt hår, og jeg synes håret blir mindre fluffy (sliter med samme problemet som deg, hehe) uten at det blir fett. MOP er økologisk og tester ikke på dyr. Takk!
caris Skrevet 1. oktober 2010 #5 Skrevet 1. oktober 2010 Lanz`a Healing Smooth hat jeg hørt tynger håret, den hjelper også mot statisk hår og den er ikke testet på dyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå