Gå til innhold

Nedtelling til jul

La Guapa

Anbefalte innlegg

107 dager igjen til jul i dag :)

Vi får bare fortsette å telle ned, tiden flyr når man forbereder noe så koselig som jul :tre::tree::nissekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De 107 dagene kommer til å gå kjempefort! Plutselig nå så er vi i oktober, og da kan man begynne å planlegge og ordne litt, og i november er jeg i full gang :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Host, har begynt med julegavene alt jeg... Rett og slett fordi jeg ikke vil stresse, og det er jo så mye fint man kan få kjøpt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Host, har begynt med julegavene alt jeg... Rett og slett fordi jeg ikke vil stresse, og det er jo så mye fint man kan få kjøpt nå.

Jeg også....Har kjøpt 7 stk allerede. Deilig å være ferdig så man kan kose seg i desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aww! :) Er nesten litt skummelt å begynne å glede seg for tidlig da, har gått på den smellen før, og vært lei når desember endelig har kommet. :sjenert: Men skal innrømme at jeg kan ikke noe for det, gleder meg veldig! Har nettopp fått oss ny leilighet, og har allerede begynt å se for meg hvor koselig det kommer til å bli her når det er julepyntet :fnise: Har bare litt problemer med å se for meg hvor vi skal plassere juletreet :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg også til jul :hjerte: Snart bare 100 dager igjen ;)

Har laget julegaveliste, og fått krysset av noen. I tillegg har jo "alle" bursdag i desember, så da må det kjøpes mange bursdagsgaver også. Målet er å være ferdig med gavene til begynnelsen av desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har alltid gledet meg til jul. Vi er mange, og jeg storkoser meg :)

Men de siste årene har jeg syns det har vert vanskelig. Jeg har skilte foreldre, og sliter med å velge hvor jeg skal vere :(

Er en jul hos sambo, så en hjul hjemme. Problemet er at jeg da kan velge å feire hos mamma, pappa, søsteren min, eller broren min. Vi er så mange at vi kan ikke vere samlet. Vi er 7 søsken, der fire er pappa sine, mens mamma har tre til etter de gikk fra hverandre.

Så nå når jeg leste denne tråden her ble jeg lei meg over å måtte velge igjen... :sjenert:

Er så trist, for det tar bort mye av gleden i julen for meg :sjenert:

Misunner dere som har det enkelt der...

Gleder meg til å få egne barn så jeg kan feire julen hjemme med dem og slippe å tenke på dette mer :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid gledet meg til jul. Vi er mange, og jeg storkoser meg :)

Men de siste årene har jeg syns det har vert vanskelig. Jeg har skilte foreldre, og sliter med å velge hvor jeg skal vere :(

Er en jul hos sambo, så en hjul hjemme. Problemet er at jeg da kan velge å feire hos mamma, pappa, søsteren min, eller broren min. Vi er så mange at vi kan ikke vere samlet. Vi er 7 søsken, der fire er pappa sine, mens mamma har tre til etter de gikk fra hverandre.

Så nå når jeg leste denne tråden her ble jeg lei meg over å måtte velge igjen... :sjenert:

Er så trist, for det tar bort mye av gleden i julen for meg :sjenert:

Misunner dere som har det enkelt der...

Gleder meg til å få egne barn så jeg kan feire julen hjemme med dem og slippe å tenke på dette mer :sjenert:

:klemmer::klemmer: Huff...det der er IKKE enkelt.

Jeg var over 20 år da mine foreldre skilte lag. Uendelig stusselig var den første julen. Pappa og søstera mi kom hjem til meg og sambo på den lille hybelen/leiligheten. Sambo hadde vakt (han jobbet skift den tiden) og måtte dra før gavene.....

også var det dette med å velge da...uff....

Men det blir bedre etterhvert...og når dere feirer egen jul får alle som vil komme hjem til dere da vet du :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

94 dager igjen til jul :natti:

Ja, vet du hva . Og deler du året opp i tre så er det i underkant tre kvart år igjen til jul.

Så dere begynner tidligere enn den hysteriske handelsstanden med "jul" på KG ser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...