Thess84 Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 Vi har hatt vår litte schæfer blaning i snart tre uker nå, og skal på valpekurs om ikke så lenge. Det jeg lurer på er om man kan konkurrere blaninger. Da tenker jeg ikke på utstillinger men brukshund konk.? Var å så på brukshund stevne sist helg og det så veldig morro ut. ( må si jeg har konkurrert aktivt med hest og savner det veldig, men har ikke mulighet til å ha hest akkurat nå, derfor ble det hund) Valpen var med og han brydde seg ikke noe om skuddene eller noe som helst. Og han er veldig tillitsfull og ikke redd for noe som helst ennå i alle fall. Jeg har vokst opp med en del elghund valper og merker at dette er noe helt annet. Mye lettere å ha med å gjøre og ikke pinglete Men det er jo ikke noen vits for meg å trene så hard med han hvis vi ikke kan konkurrere. Håper noen kan hjelpe meg:-)
la Flaca Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Det kan du, men du kan ikke ta championat uten blåsløyfe i en eksteriørkonkurranse. I praksis har det altså lite å si med mindre du bestemmer deg for å trene rimelig seriøst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå