cha Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 I sommer dro kjæresten min og jeg til nordnorge, for å være sammen bare han og jeg. Dagen vi skulle gå opp til Toghatten, kjørte vi forbi ei jente som gikk på gata. Litt berte, men ikke av de peneste. Jeg synes ikke hun var "woow!" Hun hadde litt stor rumpe, så jeg sa til kjæresten min "haha, se på den rævva der da". Mens jeg sier det, ser jeg på han og ser at han studerer henne opp og ned. Var 30sone så kjørte jo ikke fort. Jeg har aldri sett han reagere på den måten før. Han flirte, lo og RØDMA. Min kjæreste har jeg aldri sett rødme før. Jeg svarer med å si "Du synes ho var fin du". Ikke et eneste svar, bare samme reaksjon. Flire, le og rødme. Jeg ble sint og lei meg, for han sier hele tiden jeg er perfekt for han og sånt. Og når han da blir sånn mot ei jente som jeg ikke kan sammenligne meg med engang, hva skal jeg tenke da? Jeg er sjalu, jeg veit det. Men hvorfor ble han sånn? Fordi jeg tok han på fersken? Fordi han synes hun var sexy? Hjelp.. Kjenner jeg blir sint av å tenke på dette igjen, føler det ikke går over, selv om jeg hadde gråteutbrudd og vi prata om det...
Gjest Consensio Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Syns du overreagerer og oppfører deg idiotisk. Du mener altså at det er helt greit å le av andre man ser, men det er ikke greit å a: ikke si noe som helst eller b: syns folk er pene? Hva så om han syns ei dame var fin? Du syns kanskje alle andre mennesker er stygge du da eller?
Gjest Mahareth Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 Ja, du overreagerer. Du ba han selv om å se på henne, da må du tåle at han faktisk gjør det. At han synes hun var fin er ikke det samme som at han lurte på å stoppe bilen, hive deg ut og be henne bli med i stedet for akkurat.
Pingting Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 Kjæresten din har to øyne, og han er ikke blind selv om han er i et forhold. Deal with it. I tillegg så velger han faktisk å være sammen med deg selv om han vet det finnes andre fine damer der ute. Ta det som et kompliment.
Vendie Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 Herregud, det må jo være lov å SE på andre mennesker? Til og med synes de er fine? Er da ikke rart typen din ikke tør å innrømme at han synes andre er sexy hvis du oppfører deg som en psycho. Høres ut som om du har et alvorlig sjalusiproblem.
Havbris Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 (endret) Men du ba ham jo om å se på henne - og så blir du sint for at han ser på henne - og sint på reaksjonen hans. Hva forventet du egentlig - at han skulle le av henne og si det samme som du sa? Du (og han) kommer til å få det vondt hvis kjæresten din skal måtte kontrollere blikket sitt til enhver tid - og hvis du skal sammenlikne deg med alle andre jenter han skulle komme til å se på i fremtiden. Han er sammen med deg. Er ikke det bra nok? Jeg tror du trenger å temme sjalusien din. Endret 8. september 2010 av Havbris
Kråkesaks Skrevet 8. september 2010 #7 Skrevet 8. september 2010 Ja, du overreagerer. Han hadde like lov til å se på henne som du hadde. Ettersom du til og med hadde en spydig kommentar om kroppen hennes må jo du også ha sett ganske godt på henne. Han syntes hun var fin, du syntes ikke det. Det var ganske enkelt en uenighet og ikke noe mer enn det.
aline Skrevet 8. september 2010 #8 Skrevet 8. september 2010 Jeg personlig reagerer mer på din førstereaksjon en på hans reaksjon.. Å peke på noen og si "Se på den rævva der!!" synes jeg er direkte ufint faktisk. og, at han blir litt skamfull over å like synet av ei du åpent sier du synes har en latterlig svær ræv.. er vel kanskje ikke så rart. Han kunne egentlig vært tøff nok i trynet til å svare deg med å se deg rett i øynene å si klart ifra om at "jeg synes hu var fin jeg, og har ei sexy ræv!!" Ikke for å disse din rumpe, men fordi det faktisk er en ufin kommentar fra deg i første omgang. Og, at han liker ei som ser slik ut, betyr da ingenting i forhold til hva han føler for deg, kjære min!! Ja, du overreagerer, big time!! Du kan være perfekt for ham så mye som bare det, det betyr ikke at han ikke evner eller kan finne på å finne noen som ser annerledes ut sexy.
Gjest vest Skrevet 8. september 2010 #9 Skrevet 8. september 2010 Jeg personlig reagerer mer på din førstereaksjon en på hans reaksjon.. Å peke på noen og si "Se på den rævva der!!" synes jeg er direkte ufint faktisk. og, at han blir litt skamfull over å like synet av ei du åpent sier du synes har en latterlig svær ræv.. er vel kanskje ikke så rart. Han kunne egentlig vært tøff nok i trynet til å svare deg med å se deg rett i øynene å si klart ifra om at "jeg synes hu var fin jeg, og har ei sexy ræv!!" Ikke for å disse din rumpe, men fordi det faktisk er en ufin kommentar fra deg i første omgang. Og, at han liker ei som ser slik ut, betyr da ingenting i forhold til hva han føler for deg, kjære min!! Ja, du overreagerer, big time!! Du kan være perfekt for ham så mye som bare det, det betyr ikke at han ikke evner eller kan finne på å finne noen som ser annerledes ut sexy. Signerer den!!! Tror kanskje dette bunner ut i dårlig selvtillit....
Plutseliten Skrevet 8. september 2010 #10 Skrevet 8. september 2010 Jeg må si meg enig med de andre her. Jeg også kan se når kjæresten min ser på andre jenter og synes hun er fin, men jeg prøver å la det gå. Det er jo helt naturlig... Det er jo deg han er sammen med og vil ha. Selv om han ser på andre betyr det ikke at du er mindre fin eller sexy.. For han er du nok den fineste og mest sexy - men det betyr ikke at alle andre jenter er stygge. Du må nok bare lære deg å leve med det..
Gjest vest Skrevet 8. september 2010 #11 Skrevet 8. september 2010 Vil også si at dersom dere har snakka om dette og du fortsatt går og er sjalu fordi han så på en annen dame (i sommer...), så er det ikke sikkert han holder på deg så veldig lenge...
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2010 #12 Skrevet 8. september 2010 Jeg personlig reagerer mer på din førstereaksjon en på hans reaksjon.. Å peke på noen og si "Se på den rævva der!!" synes jeg er direkte ufint faktisk. og, at han blir litt skamfull over å like synet av ei du åpent sier du synes har en latterlig svær ræv.. er vel kanskje ikke så rart. Han kunne egentlig vært tøff nok i trynet til å svare deg med å se deg rett i øynene å si klart ifra om at "jeg synes hu var fin jeg, og har ei sexy ræv!!" Helt enig med Aline!
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #13 Skrevet 8. september 2010 Hvorfor le av hvordan hun så ut? Det er da ikke noe nytt at vi alle ser forskjellige ut. Noen har stor rompe, andre har små, store pupper, små pupper, stor nese, liten nese. Du ville jo tydligvis gjøre narr av henne for å føle deg bedre selv. Selv om man er sammen med en person betyr ikke det at alle andre mennesker i verden plutselig blir uattraktive.
Ava Mae Skrevet 8. september 2010 #14 Skrevet 8. september 2010 Dette blir for dumt. Du kommer med en hånlig kommentar om en annen jente der du ber han se på henne, noe han gjør men reaksjonen du håpet på fra hans side uteblir og du ender opp med å bli sint,skriker deg gjennom natta og mæler enda om episoden til langt utpå høsten. Også spør du om du overreagerer? Eier du ikke selvinnsikt jente?? Ja, det er lov til å være sjalu men dette her er seriøst på kanten. Jeg hadde ikke orket å leve i et slikt forhold, så kanskje det er på tide å ta seg sammen før kjæresten din finner ut det samme?
Gjest Bella_ Skrevet 8. september 2010 #15 Skrevet 8. september 2010 (endret) Fakktisk så er store rumper inn.Og mange gutter liker det. Du er bare frekk og slem som mange sier så ler du av andre for å få det bedre selv..Og du avgjør ikke om noen er pen eller stygg da alle har forskjellig smak.Og tydligvis syntes typen din at den dama var digg;) Endret 8. september 2010 av Bella_
Elensire Skrevet 8. september 2010 #16 Skrevet 8. september 2010 Du overreagerer fullstendig, og du var utrolig ufin TS! En sitter da ikke og ler av andre mennesker, oppfordrer partneren til å se på vedkommende, og så bli sur fordi han tydeligvis ikke mente det samme som deg At menn, og kvinner, i forhold ser på andre er da vel ingen hemmelighet, ei heller uvanlig. Kan banne på at du ikke synes at alle mennene du ser på gaten er urstygge i forhold til typen din. Han ser på andre, som alle andre, men han er fortsatt sammen med deg. Det vil si at selv om han syns andre er fine så er du likevel personen han ønsker å være sammen med! så skjerp deg TS, du har faktisk ingen grunn til å være sur.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #17 Skrevet 8. september 2010 Regner med at du er ganske ung.. du må bare innse at du sannsynligvis ikke er den fineste og mest sexy i verden, og at andre damer er pene å se på. Hvis du ikke tåler å høre at andre damer er fine, så må du rett og slett ikke legge opp til at han skal si det.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #18 Skrevet 8. september 2010 Jeg synes ikke du overreagerte. HAn reagerte jo fysisk på dama ved å rødme og det gjør man ikke når man er i et forhold man er fornøyd med. Antakelig er du ikke den rette for ham.
Gjest Anjelika Skrevet 8. september 2010 #19 Skrevet 8. september 2010 Jeg tipper reaksjonen hans kom fordi han tenkte "det der, lille venn, er hva jeg og ca alle mine kompiser kaller en deilig rumpe". Han hadde vett nok til å ikke si det til deg da, og er i hvert fall ærlig og selvstendig nok til å ikke jatte med og si han var enig, tror du skal være glad for begge deler. Og selvsagt er han mer glad i rumpa di enn rumpa til tilfeldig forbipasserende uansett. Å begynne å grine av en sånn episode er helt klart å overreagere. Hadde jeg vært han så hadde jeg løpt og aldri snudd meg tilbake.
-milla j- Skrevet 8. september 2010 #20 Skrevet 8. september 2010 Man blir da ikke blind for andre mennesker bare fordi man er sammen med noen. At han rødmet betyr vel kanskje bare at han likte det han så men siden han er sammen med deg TS ble flau over sin egen reaksjon? Ser ikke du andre gutter? Enig med alle som mener TS overreagerer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå