Pearly Skrevet 8. september 2010 #1 Skrevet 8. september 2010 På Lånekassen sine nettsider står det at inntektene telles slik: "All skattepliktig brutto arbeidsinntekt (inkludert feriepenger) og alle skattbare trygde- og pensjonsytelser." Inntektsgrensen i år er forøvrig på 136 061kr. Jeg har mest spørsmål om feriepengene. Hvilke feriepenger er det snakk om? De jeg fikk i år av arbeidsgiveren min, eller de som kommer neste år, beregnet ut i fra det jeg tjente i år? Hva med feriepenger som jeg fikk forrige sommer av sommerjobben min, som i teorien kunne ha blitt utbetalt i år? Håper det er noen her som vet. Nesten umulig å få tak i Lånekassen for tiden
Gina_ Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Jeg vil jo regne med det er årets feriepenger, altså de du arbeidet for i fjor. Hadde vært rart hvis ikke
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 Feriepengene du fikk i år regnes som inntekt i år.
Glitnir Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 Feriepengene du fikk i år regnes som inntekt i år. Jepp, det er kun utbetalingsåret som er relevant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå