Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nysingel, og den typen som alltid blir lett betatt. Hvis jeg får litt / mye oppmerksomhet tilbake, suger jeg det til meg, og blir betatt av denne personen, spesielt hvis han i utgangspunktet ikke har vist særlig interesse. De jeg får med en gang er uintr. for meg.

Jeg sender sms, skriver på msn, og alt jeg tenker på er denne personen. Det handler nok mer om bekreftelse enn ekte følelser, men det kjennes ganske likt..

Hvordan kan jeg greie å kvitte meg med denne uvanen, og lære meg å gi faen? Er lei av å grine meg i søvn for en mann jeg vet ikke fortjener meg. Typiske slike menn er playere, og mannfolk som lurer meg, for så å gi faen. Jeg legger alltid mer i det enn mannen..

Så kommer jeg kansje endelig over denne personen, etter mye tårer, for så å finne en akkurat lik, og prosessen begynner helt forfra igjen..

Hva skal jeg gjøre?:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier du er nysingel, har du vært lenge i forholdet du nettopp er ute av? Det er lett å bli hekta på gode tilbakemeldinger hvis en har vært i et vanskelig forhold en stund. Såkalte playere er ekstra gode på å gi de rette signalene og hvis du er ekstra mottakelig, er det lett å falle for det.

Åpne øynene og ta en runde med deg selv hva du egentlig ser i dem, om det er mannen i seg selv eller oppmerksomheten du er ute etter. Jeg er sikker på at hvis du er ærlig, vil du se sannheten selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...