AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Hei =) Har noen kjappe spørsmål her som jeg håper folk vil svare på 1. Jeg har aldri funnet et favoritt merke innen sminke,og det er masse jeg har prøvd - å ikke prøvd. Men jeg sliter med å finne ordentlig bra sminke til øynene. Tenker på eyeliner, kajal, øyenskygge, mascara...jeg bruker en del sminke på øynene og synes derfor at det er viktig at det ser bra ut, at ikke alt blir et stort mess. Men som sagt har jeg ikke funnet de riktige produktene enda. Vil ha noe som sitter BRA og som er sterke i fargen ( svart skal være svart ikke grått liksom) så om du vet om noen bra merker og hvor man får kjøpt det ( må være butikk) og kanskje sånn ca hva det koster hadde jeg blitt utrulig glad ! 2. Jeg leter etter noen litt korte men "breie" t-skjorter ( elendig forklart, ja) gjerne sånn man kan ha over en singlet, tips til hvor jeg kan skaffe det ? Ser nemlig veldig lite av slikt. 3. Hvilke shorts passer best å ha utenpå tigthst / strømpebukser ? ( sikkert mange som synes det er harry å gå med det i det hele tatt, men jeg liker det nå) å legg gjerne inn noen bilder Håper folk forstår hva jeg mener, er nemlig ikke god til å forklare ting
Gjest Tigress Skrevet 8. september 2010 #2 Skrevet 8. september 2010 Eg svarar berre på litt av det du spurte om: maskara. Eg har prøvd mykje rart, både dyrt og billig, og har i grunnen komme til at Max Factor sin Masterpiece Max og Maybelline sin Great Lash er noko av det beste. No får eg fnatt av maskaraer som gjer edderkoppbein, så dei fleste volummaskaraer synest eg er heilt håplause. Men, eg kjøpte L'Oreal sin Million Lashes her om dagen og den er faktisk bra, eg har aldri likt L'Oreal sine maskaraer før. Eg har etter kvart komme til at eg likar syntetiske børstar betre enn dei vanlege.
Gjest loveli Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 Eg svarar berre på litt av det du spurte om: maskara. Eg har prøvd mykje rart, både dyrt og billig, og har i grunnen komme til at Max Factor sin Masterpiece Max og Maybelline sin Great Lash er noko av det beste. No får eg fnatt av maskaraer som gjer edderkoppbein, så dei fleste volummaskaraer synest eg er heilt håplause. Men, eg kjøpte L'Oreal sin Million Lashes her om dagen og den er faktisk bra, eg har aldri likt L'Oreal sine maskaraer før. Eg har etter kvart komme til at eg likar syntetiske børstar betre enn dei vanlege. Jeg bruker denne, og synes den fungerer bedre enn noen annen. Den er utrolig mye bedre enn noen av parfymeri-mascaraene iallefall...
ffjellrev Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 1. Tror en primer kan hjelpe deg. De skal få sminken til å sitte bedre og bevare fargene. 2. Kjøp en lang og riv av 2. City shorts ("dressbukse") synes jeg er finest. Ser noen bruker dongeri også, men det er ikke helt min greie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå