emin- Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Hei! Grunnen til at jeg kommer til dette forumet, er at jeg vanligvis er på et annet forum, et ungdomsforum, men denne gangen kan jeg ikke spørre der. Grunnen er at han jeg snakker om er veldig aktiv og kjent bruker på det forumet, og han kommer kanskje til å kjenne igjen at jeg snakker om han. Jeg er da seksten år gammel, og har gjennom nevnte forum fått kontakt med flere hyggelige folk på min alder, blandt annet en. Vi har mye til felles og jeg liker han svært godt. Jeg mener ikke at jeg vil bli kjæreste eller innlede et romantisk forhold med ham, bare at jeg godt kunne tenke meg å ha han som venn. Han bor heller ikke så langt unna. Problemet er det at jeg ikke kan finne ut om han faktisk vil være venner med meg. Han sender hele tiden blandete signaler. Vi prater mye på MSN, men det er alltid jeg som starter samtalene og tar initiativ. Når vi prater er det hyggelig. Jeg sender han meldinger noen ganger og han svarer. Han virker hyggelig ovenfor meg. Vi skal ha et forumtreff, der mange fra forumet skal møtes, og han har mast på meg at jeg må komme. Det betyr jo at han vil møte meg? Samtidig; Han vil ikke være venner med meg på facebook. Dette kan jeg ikke forstå, da han er venner med flere andre bekjente fra forumet, personer som jeg tror han snakker med mindre enn meg. Kan det være fordi jeg ikke er pen eller noe at han er avvisende? Han bytter hele tiden på å være hyggelig og virke interessert til å virke helt care. Jeg tror jeg er litt pågående også, og vil gjerne ha tips for å få HAN til å ta kontakt! Jeg har prøvd mye men det går ikke. Dessuten lurer jeg virkelig på hvorfor han ikke vil værre facebook venner, hvorfor han da vil møte meg, og hva dere tror han egentlig tenker? Takk!
MonThe Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Synes det virker som om han leker med deg -- han vil du skal være interessert, men så fort du virker interessert mister han interessen... Vet ikke hva du legger i begrepet "venn", men jeg ville ikke kalt noen som overser meg for en venn.. Mitt råd, glem han - slik venner trenger du ikke!
emin- Skrevet 7. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2010 Men tror du han gjør det bevisst, eller tror du han gjør det ubevisst? For meg virker det påenmåte som han ikke tenker over det, untatt det med facebook, (som jeg absolutt ikke kan forstå). Uff, det er så dumt, for jeg tror vi kunne blitt gode venner. Tusen takk for svar (:
emin- Skrevet 8. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2010 Også må jeg bare nevne at han ikke er player-typen. Han er liksom morsom og kul, men han er intelektuell og smart. Han er ikke ute etter et ligg liksom. (:
I Grosny Skrevet 8. september 2010 #5 Skrevet 8. september 2010 Også må jeg bare nevne at han ikke er player-typen. Han er liksom morsom og kul, men han er intelektuell og smart. Han er ikke ute etter et ligg liksom. (: Jeg vet ikke hva han vil, men det normale er at menn ønsker å bruke tid sammen med de de trives med, og ønsker å kose de som tiltrekker dem. Den eneste måten å finne ut slike ting på er å bruke tid sammen. Da merker du det etter hvert. Det virker som om dere ikke har brukt nok tid sammen til å kjenne at dere er venner.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2010 #6 Skrevet 8. september 2010 Jeg vet ikke hva han vil, men det normale er at menn ønsker å bruke tid sammen med de de trives med, og ønsker å kose de som tiltrekker dem. Den eneste måten å finne ut slike ting på er å bruke tid sammen. Da merker du det etter hvert. Det virker som om dere ikke har brukt nok tid sammen til å kjenne at dere er venner. jeg har jo ikke møtt han eller kjent han så lenge. jeg vet ikke om jeg skal satse på å ta kontakt med ham eller om jeg skal la være fordi han kanskje syns jeg er påtrengende. Så vi er jo ikke venner enda, men jeg vil gjerne utvikle et vennskap med ham. problemet er at det virker som om han ikke er interessert i det, mens andre ganger så virker han interessert.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2010 #7 Skrevet 8. september 2010 Han vil ikke være facebook venner fordi da kan den egentlige dama hans finne ut at han driver og legger an på deg.. og du ville finne ut om dama som legger igjen hjerter på hans vegg osv.. Enkelt og greit. Du er nr.2 i køen. Estimert ventetid.. uendelig.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2010 #8 Skrevet 8. september 2010 Når han aldri kontakter deg på msn, må du slutte å ta kontakt. Det blir jo helt feil at bare den ene tar kontakt. Om han aldri kontakter deg da, så bare gi blaffen.
Gjest emin- trådstarte Skrevet 8. september 2010 #9 Skrevet 8. september 2010 Hmm okei, men syns dere jeg skal dra på forumtreffet da?..
Athea Skrevet 8. september 2010 #10 Skrevet 8. september 2010 (endret) Det virker som om han bare vil være venner på forumet, hvorfor vet jeg ikke.. Han vil ikke ha deg innvolvert i sitt "egentlige" liv og sammen med de vanlige vennene hans på facebook. Grunnen til at han vil ha deg med på forummøtet er fordi du er en han er trygg på, og han vet at ingen av dere kjenner noen andre der. Kan det høres riktig ut? Sier det ikke for å være stygg, leser bare det du skrev. Hadde han vært mer interessert, hadde ikke du vært den eneste til å ta kontakt. Sorry:/ Det er opp til deg om du vil fortsette og bare være "forumvenner", hvis du vil det er det jo ingenting i veien for å gå på forumtreffet. Det er det da ikke uansett, du har like mye rett som han;) Endret 8. september 2010 av Athea
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2010 #11 Skrevet 8. september 2010 Det virker som om han bare vil være venner på forumet, hvorfor vet jeg ikke.. Han vil ikke ha deg innvolvert i sitt "egentlige" liv og sammen med de vanlige vennene hans på facebook. Grunnen til at han vil ha deg med på forummøtet er fordi du er en han er trygg på, og han vet at ingen av dere kjenner noen andre der. Kan det høres riktig ut? Sier det ikke for å være stygg, leser bare det du skrev. Hadde han vært mer interessert, hadde ikke du vært den eneste til å ta kontakt. Sorry:/ Det er opp til deg om du vil fortsette og bare være "forumvenner", hvis du vil det er det jo ingenting i veien for å gå på forumtreffet. Det er det da ikke uansett, du har like mye rett som han;) Tusen takk for svar. Det kan godt hende det er slik du sier, med unntak av at han kjenner mange andre der da, han er moderator og en godt kjent bruker. Men ellers stemmer vel det meste du sier. Han er jo venner på facebook med flere andre fra forumet da, men ja. Takk (:
Envy Skrevet 8. september 2010 #12 Skrevet 8. september 2010 Jeg tror faktisk at han tror at du er intressert i han - som noe mer enn en venn. Det høres ihvertfall ut som det klassiske vettskremt-for-at-jenta-er-intressert-syndromet. Han vil gjerne snakke med deg fordi han syns du er en hyggelig jente, men samtidig tror han at han vet at du liker han, og derfor vokter han seg for å ta initiativet til kontakt fordi han er redd for at du skal tro at han også liker deg på den måten. Det er hvertfall sånn det høres ut for meg. Hadde det samme problemet med en nettvenn gutt selv en gang i tiden. Tok meg en skikkelig prat med han hvor jeg forklarte nettopp det at jeg overhodet ikke var intressert i han, og at jeg bare syntes han var en hyggelig fyr. Etter det ble det mye bedre og kommunikasjonen ble igjen toveis Kan være lurt å ta en prat med han for å renske opp i denne misforståelsen (hvilket det helt tydelig er), så skal du se det ordner seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå