Gå til innhold

Gode stoffbutikker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat flyttet til Oslo, og jeg driver med sying av klær o.l.

Hvor i Oslo er det store og fine stoffbutikker? Liker godt når det er stor plass og det finnes all slags mulige saker.

Helst ikke så langt utenfor sentrum! :)

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes MASSE stoff butikker på grønnland

Skrevet

Sømsentret som ligger i Akersgata 8 :)

Skrevet

Finnes MASSE stoff butikker på grønnland

Hvordan er kvaliteten på stoffene? Har hørt mye om dem og at de er kjempebillige, men lurer på om kvaliteten da også er lav. Er det mye syntetisk eller også gode bomullsstoffer?

Skrevet

Hvordan er kvaliteten på stoffene? Har hørt mye om dem og at de er kjempebillige, men lurer på om kvaliteten da også er lav. Er det mye syntetisk eller også gode bomullsstoffer?

Ja det lurer jeg også på:)

Skrevet

De stoffene jeg kjøpte der for x antal år siden var gode.Men er vannskelig å bedømme nå for det spørs vell fra stoff til stoff:)

Skrevet

Hei "masse stoffbutikker" kan dere fortelle navnet på noen av de? Og vet dere om det finnes noen i området fra Lørenskog opp til Jessheim (veien jeg kjører til jobb hver dag, ikke så flink å finne frem i Oslo)

Skrevet

De har alle typer stoff i butikkene på Grønland. Det ligger en stor en i Smalgangen, der har de veldig godt utvalg. Den ligger rett overfor Fretex.

Skrevet

aner virkelig ikke navnene på de stoffbutikkene.men de syntes veldig godt

Skrevet

Hvis du er villig til å kjøre til Drammen, så ligger Stoff og Stil der. De har godt utvalg til gode priser, og såvidt jeg vet god kvalitet.

Butikkene på Grønland har varierende kvalitet (dvs både bra og dårlig), men man får vel det man betaler for der også.

Ellers har du jo også de mer tradisjonelle sybutikkene - det ligger blant annet en ved Christiania torg. De har alt fra symaskiner til stoffer og garn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...