Gå til innhold

Giftanpuller man har i munnen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan virker de giftanpullene agenter og nazisjefer blant annet kan ha i munnen?

Vet det er cyanid, men har sett på film at det virker som de biter på noe eller bare svelger noe så dør de i løpet av noen sekunder. Er cyanid virkekelig så kraftig? Og hvor i munnen har dem den og hvordan klarer de å svelge den så fort?

Og hva er det skummet som kommer ut av munnen? Er det oppkast?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ampull heter det.

Selvmordstråder blir fort stengt.

Skrevet

Dette er ingen selvmordstråd. Jeg lurte fordi jeg vil vite.

Skrevet

Jeg tror man må tygge ampullen så cyanid blir løslatt. Man bare gjemmer den i munnen et sted (ved kinnet f. eks.), og tygger hvis man vil dø.

Cyanid fungerer slik at man blir kvelt. Vet ikke helt åssen det medisinske greiene er, men det finnes jo google for de spesifikke detaljene.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Tror jeg så en dokumentar om dette en stund tilbake (Hitler og slikt). Tror du blir kvalt. Stoffet lammer åndedretten eller noe lignende...

Skrevet

Cyanid/blåsyre = godnatt.

Gjest Violently Happy
Skrevet (endret)

Hvordan virker de giftanpullene agenter og nazisjefer blant annet kan ha i munnen?

Er cyanid virkekelig så kraftig? Og hvor i munnen har dem den og hvordan klarer de å svelge den så fort?

Vel, bilde på "brukerprofilen" min viser en cyanid ampulle.

Man kan ha ampullen på innsiden av kinnet eller i en snor rundt halsen for den saks skyld.

For å ta livet av seg selv så biter man på midten av ampullen, helst med fortennene. Man vil miste bevisstheten etter 10-20 sekunder og døden vil inntre etter noen minutter.

Et annet alternativ er å ta cyanidpulver tilsvarende en teskje og blande dette i vann og så drikke det, med medfølgende resultat som ovenfor.

Endret av Violently Happy
  • 1 måned senere...
Skrevet

Slutt å snakk dritt om meg :(

Skrevet

Slutt å snakk dritt om meg :(

Sånn går det når man googler seg selv. Slutt med det

Skrevet

Hm..la merke til at tråden om arrogante brukere ble slettet, men en tråd som beskriver i detalj hvordan man tar kvelden med giftampuller er greit, eller ?

KG, få prioriteringene i orden!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

jeg googlet ikke, jeg søkte etter navnet mitt i kvinneguiden fordi jeg kjedet meg og lurte på om jeg hadde gått glipp av aktivitet rundt meg selv ;) google meg selv ja, det må vel være en annen ting å drepe kjedsomheten på :D

Sånn! Fant noen som hadde opprettet en facebookgruppe og husket navnet mitt, og pipl.com hva er dette for noe djevelskap, jeg har aldri gitt de info om meg :O

Skrevet

Hm..la merke til at tråden om arrogante brukere ble slettet, men en tråd som beskriver i detalj hvordan man tar kvelden med giftampuller er greit, eller ?

Ro deg ned et par hakk. Når så du sist giftampuller til salgs?

koko :bond:

Skrevet

google meg selv ja, det må vel være en annen ting å drepe kjedsomheten på :D

Ikke her, kommer bare opp skattelister og telefonkataloger. Deprimerende :sukk::ler:

AnonymBruker derimot... hmmm. I'm everywhere :lur:

Skrevet

ja, også skattelistene ja ;-O

tilogmed så fint samlet som 1985-kullet i kommunen, æsj likte ikke at de kan se at jeg er 8 nederst, fordi jeg jobbet gjennom nav uten skatt i 2008, spesielt ikke etter de mobba meg for jeg hadde så billige klær og mente jeg bodde i en pappeske :ler:

Skrevet

Ja, for slike giftampuller er jo så enkle å få tak i for den gjennomsnittlige nordmann... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...