AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Ja, hva er mest privat/intimt for deg? Kyss eller sex? (Da mener jeg ikke "tantekyss", men dype, inderlige kyss.)
PlommentilPus Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 dype inderlige kyss?? Og dyp, inderlig sex? Definitivt sex.
Gjest Airi Chikako Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Sex er jo hakket mer intimt en kyss, da. Men kysser jeg dypt og inderlig, som du sier, så er det nok mens jeg har sex...
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 Sex er bare sex. Et kyss... er noe mer.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #5 Skrevet 7. september 2010 Det var ikke meningen å "legge til en forskjell". Ville bare få frem at det var kyss med følelser, altså ikke et kyss man ville gitt til en venninne. Da er vell alle enige om at sex er mer intimt.
Kråkesaks Skrevet 7. september 2010 #6 Skrevet 7. september 2010 Sex er bare sex. Et kyss... er noe mer. Et kyss er bare et kyss. Sex... er noe mer. Sex innbærer som regel nakenhet, kropp og kroppsdeler som er litt mer private enn en munn. Hva man føler når man kysser eller har sex kommer for seg ettersom det er handlingene som diskuteres her. Jeg hadde langt lettere tilgitt at mannen min kysset en annen dame enn at han hadde sex med henne.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2010 #7 Skrevet 7. september 2010 Kyss og sex er egenlig like intimt - hvis du tenner på den personen du gjør det med. Alt avhenger av hvor opphisset du blir. Kynisk og hard sex uten følelser er mindre intimt enn et varmt og lidenskapelig kyss.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #8 Skrevet 7. september 2010 Jeg føler meg mer "blottet" når jeg kysser en person (med følelser inni bildet) enn ved sex.. Kan ikke helt forklare hvorfor. Det blir så "mye" sentrert i en så liten handlig. På en måte, liksom..
Ocean Angel Skrevet 7. september 2010 #10 Skrevet 7. september 2010 (endret) Det er intimt å kysse, men man gir jo noe mer av seg selv når man har sex.. Åpner seg mer.. Å jeg tenker meg mer om før jeg har sex med noen enn om man bare kysser..Ett kyss kan man gi mens andre er til stede, mens sex er mer intimt og man vil bare dele det med den man har sex med.. Men et veldig intimt kyss kan jo fort føre til sex, da.. Ja takk, begge deler! helst samtidig. Endret 7. september 2010 av Ocean Angel
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2010 #11 Skrevet 7. september 2010 Jeg mener at det er følelsene bak som avgjør hvor intim handlingen er. Men innebærer ikke sex også en god del kyssing, da? Som sagt, lidenskapelig sex er mer intimt enn lidenskapelig kyssing, men et lidenskapelig kyss er jo mer intimt enn en runde med "kald" og rå sex. Det synes i alle fall jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå