Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørsmål til dere som er litt mer erfarne enn meg innenfor hudpleieverdenen:

Hvilken fuktighetskrem bruker dere, og hvilken hudtype har dere?

Bruker dere samme krem hele året, eller bytter dere til en rikere/mer beskyttende krem på vinteren?

Bruker dere både dag- og nattkrem?

Selv bruker jeg nå MD Formulations Moisture Defense Antioxidant Creme dag og natt. Den har jeg brukt siden juni, og jeg synes den er helt grei (huden min har i alle fall ikke reagert på den). Vurderer å bytte til Decleors Harmonie Gentle Soothing Cream, i jakten på noe enda bedre ;) MEN, det er en stor prisforskjell. ($40/75 ml vs. $65/50 ml...), så vi får se :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Decleors Hydra Floral, hele året. Om vinteren passer jeg på å bruke fuktmaske av og til, og fuktserum under de kaldeste dagene. Da går det fint å bruke samme hele året. Jeg har kombinasjonshud med fuktfattige kinn.

Skrevet

Hvis den funker for deg, ser jeg ingen grunn til å bytte. Du kan jo evt. legge til et fuktserum under hvis du føler den ikke gir deg nok fukt?

Skrevet

Jeg er fornøyd med at jeg ikke reagerer på MD Fomulations krem, men ellers føler jeg ikke at den "gjør noe" for huden min. Fikk en prøve på Decleors Harmonie og det virket som den roet og fuktet huden på en mye bedre måte. Den prøven varte kanskje 5-7 dager da, så litt kort tid å si noe ut fra.

Fuktighetsserum har jeg ikke hørt om før :sjenert:

Skrevet

Serum (decleor) er en olje som man blander inn i kremen eller bruker alene som gir feks en ekstra fuktboost ...Finnes i forskjellige typer alt etter hva man ser etter. Jeg er glad i Neroli og synes den gir bra med fukt. Den er for alle hudtyper. Har også neroli essential balm.

Ellers bruker jeg hydra floral serien hele året. Maske og emulsjon er favoritter i denne serien..... :sjenert:

Skrevet

Serum er ikke noe bare Decleor fører, men noe som finnes i de fleste produktserier. ;) Det er fint til å bruke under en vanlig fuktighetskrem, og det finnes ulike typer serum til ulike behov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...