Annie19 Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Skal på sminkekurs hos make-up store og lurer difor på kva som er ditt favorittprodukt(er) frå make up store, og kvifor? Har ingen sminke derfrå, så er generelt ganske blank på kva eg skal sjå etter. Rouge treng eg ikkje
Vulpes Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Bloggeren Linda skryter veldig av trio-concealeren deres. Hun er utdannet make up artist og jobber i en Make Up Store-butikk så vidt jeg har forstått det. Tror det er den her: http://www.makeupstore.se/nonn/products/base/concealer/coverallmix Selv har jeg kun prøvd en grønn neglelakk. Den var til gjengjeld veldig god
Quirky Skrevet 9. september 2010 #3 Skrevet 9. september 2010 Jeg elsker concealeren beregnet på området under øynene, Reflex Cover, den beste jeg har prøvd! Dekkevne og konsistens er perfekt, og den er lysreflekterende uten å bli discokule- her er omtalen fra bloggen min. Blushene er kjempegode og kommer i en rekke nydelige farger, Seashell er et must-have. Kostene deres skal også være ekstremt bra.
Wonders Skrevet 9. september 2010 #4 Skrevet 9. september 2010 rougen er sinnsykt drøy, og nydelige farger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå