Gå til innhold

Kan dere anbefale meg en god tørrshampo?

Anbefalte innlegg

Gjest BabyBlue
Skrevet

Ja? Er greit å ha for en travel tenåring som ikke alltid har tid til å bedrive rinse and repeat tidlig på morningen før skolen begynner :sjenert:

Blir litt kjipt å dra håret tilbake i hestehale eller trekke en lue over hodet fordi jeg har en bad hairday takket være hår som ser litt fett ut.

Er også godt å ha når jeg er på hyttetur og ikke vil at håret mitt skal se ut som om det smeltet en smørrklump oppi der for litt siden.

Hvor mye det koster er ikke så viktig - bare den ikke er ekstremt dyr. Men jeg forventer kvalitet, og vil helst at dere selv skal ha god erfaring med produktet over lengre tid : )

Jeg blir glad for svar! :yvonne:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt den billige til Batiste den siste måneden, og er veldig fornøyd med den!

Skrevet

Jeg har brukt den billige til Batiste den siste måneden, og er veldig fornøyd med den!

Mhm, jeg er også veldig fornøyd med batiste og bruker det ofte. Har vel de fleste variantene nå også :nigo:

Gjest BabyBlue
Skrevet

Den skal sjekkes ut! : D Den selges vel hos frisøren...?

Skrevet

HEnger meg på koret: Batiste! Kan kjøpes på bl.a. Vita og Cubus.

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg er faktisk ikke spesielt fornøyd med batiste sin. Opplever at den blir dyrere enn tigi sin (som jeg syns er bedre) i praksis, fordi den går tom så fort.

Favoritten er Boots sin. Kjempebra i bruk, bare ikke bruk for mye, og la det tørke noen minutt før du kammer ut. Og ikke minst billig, bare 4o kr ca :)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Hvor mye koster batiste sin? : ) Har hørt litt snakk om tigi sin også, men hva er prisforskjellen? Boots... den selges online, antar jeg? : p

Skrevet

Jeg har REF sin, og er veldig fornøyd.

Gjest strykebrett
Skrevet

Hvor mye koster batiste sin? : ) Har hørt litt snakk om tigi sin også, men hva er prisforskjellen? Boots... den selges online, antar jeg? : p

Tigi sin koster vanligvis 200 kr hos min frisør, men av og til er den på tilbud til 99. Boots sin kjøper jeg på Bootsapotek, men den finnews sikkert i nettbutikken deres og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...