Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å finne maskaraen på nett, men jeg kan ikke finne den noe sted. Noen som vet hvor man kan få kjøpt kanebo 38 på nett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du søker på SENSAI så kan det være du finner noe.

Mascaraen heter sensai nå.

Fantastisk mascara forresten :)

Skrevet

Finner det fremdeles ikke :sjenert:

Skrevet

Brukte den før også. Jeg fant den heller aldri på nett :/ Ikke engang på eBay, så jeg måtte ty til Cubus når jeg skulle ha den.

Skrevet

Har funnet en kinesisk eller japansk versjon på ebay, men den syns jeg var heller tvilsom :fnise: Får vel ta meg en tur på cubus da ;)

Skrevet

Jeg har brukt denne lenge og aldri funnet den noe sted på nett. Kjøper min på Esthetique. De har jo nettbutikk da, men ingenting å spare på det ;)

Skrevet (endret)

Oi, visste ikke at det var to forskjellige typer. Hvilken bruker dere?

Edit: var jammen en volumversjon også *holde seg unna*

Endret av Hinata
Skrevet (endret)

Det er vel 3 forskjellige typer. Orginalen, volum, og lengde/separasjon. Jeg har prøvd alle sammen, hater den første utgaven; kosten er udugelig og liten, og resultatet blir derfor klumpete. De to andre er begge utrolig gode, men jeg holder en knapp på lengde/separasjon-varianten, da jeg synes volum-varianten sitter litt for godt på slik at man må bruke varmere vann og mer bevegelse for å få denne av. Men de er fantastiske både i påføring og utseende begge to :)

Endret av Rosebud
Skrevet

Liker ikke volummascaraer, så tror nok valget faller for separation & length ;)

Skrevet

Volumvarianten gir ikke så mye volum, men den gir fantastisk lengde og separasjon, og har en børste som er den beste jeg noensinne har vært borti i en mascara. :hjerter: Den er buet, og smalere framme, og veldig lett å bruke.

Den som heter Separating&Lengthening har masse fibre i seg, og disse kan drysse, men den er til gjengjeld lettere å fjerne.

Skrevet

Da har jeg fått kjøpt Searating & Lengthening og er storfornøyd med hvordan den er på :nigo: Liker at det ikke kommer mye på børsten om gangen sånn at man kan jobbe seg frem til det resultatet man vil ha. Lurte på om jeg skulle ta volume, men jeg så at børsten på prøveeksemplaret hadde ganske masse ekstra maskara på seg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...