Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja..Så var man single da...etter mange år i forhold...jeg er jente som runder de 30 :)

Etter mange år med dårlig selvtillit har jeg da prøvd å bygge den opp litt og det har då gått greit :)

Så møter man mannfolk da og har det litt gøy :)

Bli kjent også stopper det opp.

De 3 mannfolka jeg har blitt oppsøkt av er jo ikke mer enn 22-23 :frustrert:

Hva er greia?Eller hva er det med meg som bare tiltrekker meg yngre gutter?

Det stopper opp hos meg..Min nedre grense er 25...Lenger ned vil jeg ikke gå...

Jeg gir meg ende over :klaske:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 25, men har babyface som få. Gutter ned i 16-17 års alderen har prøvd seg, huff..

Min grense er maks to år yngre. Husker jeg møtte en gutt en gang, kjemien stemte fra første stund. Vi snakket og hadde det hyggelig.. Jeg tenkte ikke på alderen hans, men trodde han var et par år eldre enn meg. Viste seg at han var 5 år yngre. Dette skjedde da jeg var 22 år.

Menn i 35-40års alderen prøver seg også, det er liksom ikke noe mellomting. Jeg liker eldre menn, men ikke såå mye eldre:p

Skrevet

Blæh :gjeiper: Fatter ikke hva greia er.

Ja har babyface jeg også..

Møtte en som kjemien var så god med!

Har vel aldri hatt så bra kjemi med en mann før...før det viser seg at mannen er en liten gutt på 22 :tristbla:

Det er vel heller ingen mellomting hos meg...Enten er de myemye eldre eller myemye yngre..

Skrevet

Babyface kan være kjipt.

Men å se mye yngre ut enn man er, blir jo bare mer og mer ok jo eldre man blir:)

Håper vi ikke går fra å se 20 ut til å plutselig se urgamle ut, men at vi fortsatt ser 50 ut, når vi egentlig er 70:p

Noen på egen alder dukker nok opp en vakker dag!

Skrevet

Uff ja egentlig burde jeg jo være takknemlig for at jeg ser yngre ut enn jeg er :gjeiper: :sexy:

Men når det kommer til jevnaldrende mannfolk som jeg gjerne skulle ønske meg akkurat nå :tristbla:

Han dukker nok opp som du sier :skaal:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...