taylor83 Skrevet 13. oktober 2010 #41 Del Skrevet 13. oktober 2010 Og hvilke individer kommer du da lettest i kontakt med? Jo, de som er mest pågående selvfølgelig. Og disse individene påvirker da i sterk grad hvordan du ser på skogen (alle menn). Problemet er at de som er mest pågående som regel er dette fordi de liker å jakte og liker spillet. Disse individene vil da også være de som har størst sannsynlighet for å være utro senere. Jeg vil si det er lettest å holde kontakten med de som er pågående, men tar ikke alle menn over en kam og tenker at alle menn er slitsomt pågående. Har selv inntrykk av at det er de som er pågående som IKKE liker å spille. De er bare direkte og vet hva de vil. Mens de som er mer tilbakeholden gjør det for å "teste" kvinnen/e. Skal sies at dette er basert på meg og mine venninners erfaringer. Også enig i at det er de som er pågående som har lettest for å være utro. De som "spiller" (players) er ikke utro, for de slår seg jo sjeldent til ro. Dermed har ikke de gjort noe galt i den forstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredagslunch Skrevet 14. oktober 2010 #42 Del Skrevet 14. oktober 2010 Det er nok helt individuelt. Men jeg syns hovedsaklig at det er et pes. Nei. Det er pirrende å vite at hun er interessert - forutsatt at jeg også er interessert i henne. Ellers er det direkte slitsomt. Nei. Gjensidig interesse er klart best. Det er nok heller et tegn på å ikke være voksen og moden. LOL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå