Gå til innhold

Hvor viktig er jakten?

Krill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Thefainter

:biggrin:

Jeg må si det at dette med å spille uinteressert når man er interessert har gjort meg "redd" for å si det jeg egentlig vil si, jeg vil si at "jeg liker deg", eller at "Jeg vil treffe deg imorgen for jeg syns du er interessant og spennende" eller "du er den nydeligste jeg har møtt!" :hoppe:

...men jeg kan jo ikke det for herregud, tenk om jeg sier "feil" så tror hun at jeg er gal og har ekteskapsplanen klar! :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si det at dette med å spille uinteressert når man er interessert har gjort meg "redd" for å si det jeg egentlig vil si, jeg vil si at "jeg liker deg", eller at "Jeg vil treffe deg imorgen for jeg syns du er interessant og spennende" eller "du er den nydeligste jeg har møtt!" :hoppe:

...men jeg kan jo ikke det for herregud, tenk om jeg sier "feil" så tror hun at jeg er gal og har ekteskapsplanen klar! :ninja:

Jeg ville aldri tenkt det i allefall :)

Ville heller blitt kjempeglad!!! :enig: Er det man drømmer om å høre... I allefall så lenge det er gjensidig!!

Hvis ikke, så er det jo greit å finne det ut med en gang slik at man kan gå videre, og ikke bruke noe mer energi på det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thefainter

Jeg ville aldri tenkt det i allefall :)

Ville heller blitt kjempeglad!!! :enig: Er det man drømmer om å høre... I allefall så lenge det er gjensidig!!

Ikke? åå da er det håp for meg! :ler:

Men det er jo vanskelig å si sånt når jeg ikke vet om hun skulle like meg hvis hun later som om hun er uinteressert og er kjeeeeempeopptatt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke? åå da er det håp for meg! :ler:

Men det er jo vanskelig å si sånt når jeg ikke vet om hun skulle like meg hvis hun later som om hun er uinteressert og er kjeeeeempeopptatt :sjenert:

Det er vel denne balansen som er vanskelig. Jeg tror alle damer liker komplimentet - og sikkert dere gutta også? :goodbye:

For min del liker jeg bedre: Jeg trives sammen med deg, enn: Du er det nydligste jeg har sett. Kan noen ganger tenke da at "hvor mange har du sagt det til"

Det skal ikke være lett.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å tro at når kjemien er gjensidig og bra, så er spill og tull helt overflødig. :)

Helt enig ! Liker man noen veldig godt - bør man vise det tydelig og klart til vedkommende , ved eks smil og intens blikk kontakt , flørt osv Man får som oftest TILBAKE den positive energi man selv utstråler til vedkommende . F. eks en mann som i første omgan ikke er intriser i meg , vil likevell bli det etterhvert vet jeg , forde jeg utstråler at jeg liker han ...det vil gjør han interesert til slutt , han vil i 98 % av tilfellene ikke klare å overse mine positive og lokkende signaler ...he he , ut fra egne erfaringer i hvertfall .

Tenk hvis ingen tør vise at de liker hverandre - da blir det jo INGEN PAR her i verden ...

Blir helt feil å oppføre seg som om man er " redd " den man liker og hjertet banker for ...

Du får som oftest tilbake samme reaksjon - som den du selv utstråler og gir den utkårede ...tror jeg . Dersom denne ikke er uoppnåelig , opptatt eller du sikter alltfor høyt i forhold til hva du selv har å gi og tilby .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig ! Liker man noen veldig godt - bør man vise det tydelig og klart til vedkommende , ved eks smil og intens blikk kontakt , flørt osv Man får som oftest TILBAKE den positive energi man selv utstråler til vedkommende . F. eks en mann som i første omgan ikke er intriser i meg , vil likevell bli det etterhvert vet jeg , forde jeg utstråler at jeg liker han ...det vil gjør han interesert til slutt , han vil i 98 % av tilfellene ikke klare å overse mine positive og lokkende signaler ...he he , ut fra egne erfaringer i hvertfall .

Tenk hvis ingen tør vise at de liker hverandre - da blir det jo INGEN PAR her i verden ...

Blir helt feil å oppføre seg som om man er " redd " den man liker og hjertet banker for ...

Du får som oftest tilbake samme reaksjon - som den du selv utstråler og gir den utkårede ...tror jeg . Dersom denne ikke er uoppnåelig , opptatt eller du sikter alltfor høyt i forhold til hva du selv har å gi og tilby .

Hmmm.. Mener du at du manipulerer de til å like deg?!

Er enig i "smil til verden og den smiler til deg" men jeg vil da ikke lokke noen som i utgangspunktet ikke er interessert fordi jeg kan de rette triksene?! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. Mener du at du manipulerer de til å like deg?!

Er enig i "smil til verden og den smiler til deg" men jeg vil da ikke lokke noen som i utgangspunktet ikke er interessert fordi jeg kan de rette triksene?! :sukk:

Har du ikke hørt om at du må legge ut "agn" for å få "fisk"? ;)

Men du har selvfølgelig et poeng i at du kan få feil "fisk" på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke hørt om at du må legge ut "agn" for å få "fisk"? ;)

Men du har selvfølgelig et poeng i at du kan få feil "fisk" på denne måten.

Legge ut agn for meg må være å være tilgjenngelig og å være meg selv.

Får værra måte på å skulle selge seg selv da?

Jeg er da ikke på fisketur! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legge ut agn for meg må være å være tilgjenngelig og å være meg selv.

Får værra måte på å skulle selge seg selv da?

Jeg er da ikke på fisketur! :kjefte:

Aha, du vil helst være fisk selv? ;) hehe

Men det er i hvert fall veldig dumt å ikke være deg selv, for da gir du andre et feil inntrykk.

Men når du først VET hvilken fisk du vil ha, da kan det være smart å bruke de triksene som er nødvendige ;)

Imidlertid kan man jo få inntrykket her, at det 'womenwomen' tenker seg, er at det gjelder å oppføre seg på en slik måte at hun tiltrekker seg flest mulige ulike fisker (vanligvis blir det haier), og dette er ikke en helt sunn oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, du vil helst være fisk selv? ;) hehe

Men det er i hvert fall veldig dumt å ikke være deg selv, for da gir du andre et feil inntrykk.

Men når du først VET hvilken fisk du vil ha, da kan det være smart å bruke de triksene som er nødvendige ;)

Imidlertid kan man jo få inntrykket her, at det 'womenwomen' tenker seg, er at det gjelder å oppføre seg på en slik måte at hun tiltrekker seg flest mulige ulike fisker (vanligvis blir det haier), og dette er ikke en helt sunn oppførsel.

Nei! Jeg vil ikke være fisk og jeg vil ikke spille fiskespill! Jeg vil være meg selv også vil jeg at det skal være en naturlig tiltrekning som man tør å vise og etterhvert tør å utvikle! Er det så vanskelig da? :romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei! Jeg vil ikke være fisk og jeg vil ikke spille fiskespill! Jeg vil være meg selv også vil jeg at det skal være en naturlig tiltrekning som man tør å vise og etterhvert tør å utvikle! Er det så vanskelig da? :romeo:

For å si det sånn, Adam og Eva hadde det nok betydelig lettere den gangen det bare var 2 mennesker ;)

Et av de store problemene nå, er at det finnes så mange ulike valgmuligheter at man ikke vet hva (eller hvem) man skal velge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Jakta er spennande, men for å fortsette å holde ting spennande, så synes eg at det er viktig at begge parter, må fortsette å jobbe for å ha den andre.

I det så meiner eg at eg må jobbe for at ho skal vere tilfreds, eller så finner ho nokon andre som kan gjere det, og omvendt. Så holder en seg litt ekstra hardt på gassen, og gjer det lille ekstra for sin kjære, istedenfor å ta ting for gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere snakker om spill, men for meg har det egentlig aldri vært snakk om å spille, men å beskytte meg selv. Jeg har ofte lest på tråder som dette, og hørt fra menn, at de liker jenter som tar intiativ osv. Men i praksis ser jeg ofte no annet. Jeg vet at jeg er overdrevent redd for å vise for mye interesse, og det er dumt.. Jeg har kanskje ved noen anledinger gjort dette, og brent meg, og der har derfor gått utover neste. Men hater så inderlig å bli avvist, og syntes derfor det er "safest" å være litt " hard to get". Så fra min side er det som sagt ikke snakk om spill, men jeg er rett og slett ei pingle.

Jeg har også flere ganger sett, jenter som tar intitativ ofte blir avvist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere snakker om spill, men for meg har det egentlig aldri vært snakk om å spille, men å beskytte meg selv. Jeg har ofte lest på tråder som dette, og hørt fra menn, at de liker jenter som tar intiativ osv. Men i praksis ser jeg ofte no annet. Jeg vet at jeg er overdrevent redd for å vise for mye interesse, og det er dumt.. Jeg har kanskje ved noen anledinger gjort dette, og brent meg, og der har derfor gått utover neste. Men hater så inderlig å bli avvist, og syntes derfor det er "safest" å være litt " hard to get". Så fra min side er det som sagt ikke snakk om spill, men jeg er rett og slett ei pingle.

Ja, jeg tror du generelt sett har mye rett i dette.

Det mest fornuftige er nok at jenter er åpne, kontaktsøkende og imøtekommende, men ikke sånn veldig på. Ei kvinne som forsøker å sjekke opp en fremmed mann, det vil nok stort sett bare kunne funke ute på byen i fylla. Og det er ikke mye smart i seg selv.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig med deg Becka. Er utrolig redd for å bli avvist. Mangel på godt selvbilde, ja det er det. Har ved flere anledninger hatt lyst til å sette ut agnet som Steinar sa noe om tidligere, men etter litt erfaring tenker jeg at det ikke alltid er like lurt. Føler selv at det kan bli oppfattet som "masete" uansett hvor casuak du prøver å virke eller hvor godt du skjuler flørtingen.

Jeg hater spillet! Kan ikke folk bare si det som det er?

Samtidig er det jo viktig å ikke bli altfor ivrig også da. Det blir bare masete og kan virke veldig desperat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis hun er en sånn dame som ikke engang kan ta et ærlig og hjertefølt kompliment for det det er, er det ikke like greit å finne det ut med en gang? Dere hadde neppe blitt noen bra match da, tenker nå jeg!

Selv har jeg en strategi: Å være åpen og ærlig hele veien. Hvis jeg må spille et spill for å få en mann, da er han ikke værdt tiden min uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thefainter

Men hvis hun er en sånn dame som ikke engang kan ta et ærlig og hjertefølt kompliment for det det er, er det ikke like greit å finne det ut med en gang? Dere hadde neppe blitt noen bra match da, tenker nå jeg!

Selv har jeg en strategi: Å være åpen og ærlig hele veien. Hvis jeg må spille et spill for å få en mann, da er han ikke værdt tiden min uansett.

Jo du har helt rett!

Ooooo I like your plan :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...