AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Jeg tenkte å ta litt sol en liten periode for å bli litt mindre usten og litt mer brun... Nevnte det for en kollega og hn mente at : Det er bedre å ta 6X5 minutter sol pr uke (altså 5 minutter hver dag) enn 3x10 minutter (10 minutter annenhver dag) for da blir du ikke så ødelagt i huden, og fortere/bedre brun.... Hva er mest riktig?
Gjest Taxmannen Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 jeg ville holdt meg langt unna den grilln.. og 10 min er jo lite. blir like mye ødelagt i huden om du tar det flere ganger isteden for litt sjeldnere og lengre. tror nå jeg da.. http://www.tv2nyhetene.no/magasinet/solarium-sunt-i-smaa-doser-2473712.html
Gjest Serena Skrevet 8. september 2010 #3 Skrevet 8. september 2010 Hvis du vil ha rynker tidlige og dypere, så kjør på! Hvis ikke, bruk fake tan og solkrem når du er i sola.
Gjest norah Skrevet 10. september 2010 #4 Skrevet 10. september 2010 det er vel 17 timer maksimalt som er anbefalt i ÅRET og det inkluderer all sol, også på sommeren. jeg skjønner du vil ha en lett solkysset hud, men rynker på puppene og i ansiktet før du er 30 er jo ikke spesielt fint..... la godt merke til venninna mi sine bryster etter for mye soling; det som jo i utgangspunktet er noen veldig flotte bryster ble i en alder av 22 smårynkete..... idag er vi 30, og jeg regner ikke med det er blitt bedre. men samme jenta avviste jo også faren med hudkreft, så....... ingenting er bedre enn noe annet med mindre du blir solbrent, samlet solmengde vil uansett blir den samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå