Gjest gjest Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Noen som vet om hvor min datter på snart 11 kan gå på kurs for å lære å svømme ...hun liker vann og er ikke igrunn redd eller engstelig. Hun trenger ganske enkelt bare å lære å svømme....Er kanskje ikke så gøy ¨å gå samme 4-5 åringer som skal leke i vannet i ett par år før de lærer seg å svømmetak...
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Vet ikke dessverre, men kan ikke du ta en henne med på en svømmehall og lære henne selv? Da kan dere ta i deres eget tempo og det er sikkert billigere
Lotte Liten Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Hva med å ta henne med på svømming selv? Tror jeg ville gjort det. En kjekk aktivitet for mor og datter eller far og datter, for den saks skyld! Kanskje til og med en kjekk familie-aktivitet! Lykke til!
-hild Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 Den lokale svømmeklubben kan kanskje hjelpe?
Sieb Skrevet 7. september 2010 #5 Skrevet 7. september 2010 Ta henne med på svømming noen ganger så vil hun nok lære dette fort dersom hun ikka har vannskrekk Jeg lærte først svømming under vann i syden, fordi jeg syntes det var så gøy å svømme under vann i bassenget med dykkemaske.. så kom det egentlig av seg selv! Hun har god tid, jeg kjenner et par stk i tjueåra som ikke kan svømme enda.. det er litt bekymringsverdi.. Lykke til!
Gjest Trajan Skrevet 7. september 2010 #7 Skrevet 7. september 2010 Jeg kan ikke helt se problemet. Det finnes fult av mennesker som ikke kan svømme Også i den vestlige verden.
Gjest Hard Ride Skrevet 7. september 2010 #8 Skrevet 7. september 2010 (endret) Jeg kan ikke helt se problemet. Det finnes fult av mennesker som ikke kan svømme Også i den vestlige verden. Fordi 70% av vår verden er dekket av vann kanskje? Det kan redde livet ditt hvis du er uheldig en dag. Ellers synes jeg det er en av de ferdighetene et hvert menneske burde ha i baklomma, som del av et generelt "skillset". Endret 7. september 2010 av Hard Ride
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå