Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp begynt på ny skole og tenkte dette var et bra sted å bli kjent med nye folk, og kanskje treffe en kjæreste. Har et godt øye til en annen elev på skolen, og har fått øyenkontakt et par ganger, og tror at viss dette hadde utviklet seg at det kunne blitt noe..

Men tingen er at jeg er usikker og da vet jeg ikke hvordan jeg skal være/ hva jeg skal si. For jeg vet ikke om han liker meg og er en av de ( håper jeg) mange som ikke er så sykt selvsikkre at de kan bare kaste seg ut der og preike i vei og blabla! For har opplevd dette før men gjorde ikke noe med det, og endte opp irritert på meg selv og skuffet over at jeg ikke gjorde noe, men når det kommer til det, der og da, så tørr jeg liksom ikke, jeg er redd for å dumme meg ut, eller få avslag eller hva det nå er. Og jeg vet at intet våger intet vinner men det er så mye lettere å si det enn å faktisk gjøre det.

Så jeg trenger tips til hva jeg kan gjøre nå? hva jeg kan si og slikt,. Vet litt hva jeg ville gjort og sagt, nå som jeg sitter her alene, men hvordan skal jeg takkle det der og da?? :) hvordan vet jeg om jeg burde fortsette eller bare gi opp for han ikke liker meg? er det andre som også har det slikt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremst: vær deg selv!

Prøv å flørte litt, gi ham komplimenter for å se reaksjonen. Evt. kan du be ham med ut på kino eller noe. Det verste som skjer er at han sier nei. Du har vel ingenting å tape på det? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...