AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 Jeg har tenkt å si dette til typen for å "skremme han til å skjerpe seg". Jeg vil ikke slå opp, men jeg er så drittlei av visse ting og jeg går hele tiden og er bekymret for forholdet vårt. Han er med en kompis 50% av tiden vår. Han jobber ekstremt mye og jeg ser han nesten ikke. Når han først har fri går halvparten av tiden til kompisen hans. Han har vært nesten utro. Ikke fysisk, men kontakt og følelser bak min rygg. Han skriver eller ringer nesten aldri, føler kun jeg tar intiativet. Derfor vil jeg hinte om at jeg revurderer forholdet. Har snakket sammen om alle disse problemene mange ganger, men han ser ikke alvoret. Jeg begynner å gå lei...
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 Du kan ikke true ham til å bli en slik kjæreste som du ønsker at han skal være. Hvis han til nå ikke har skjønt det, så skjønner han fortsatt ikke en dritt, gjør slutt. Så sparer du deg selv masse pes.
Havbris Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 Jeg tror "liksom - trusler" og hinting er en lite hensiktsmessig måte å kommunisere på. Hvordan har du tatt det opp med han de gangene du har snakket om det? Hvis det har ligget bebreidelser og anklager i det så kan det hende at han ikke hører. Har du fremlagt det på den måten at budskapet er tydelig : du ønsker å dele mer tid sammen med ham fordi du liker å være sammen med ham. Det er to ulike måter å kommunisere et budskap på.
I Grosny Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 Jeg har tenkt å si dette til typen for å "skremme han til å skjerpe seg". Jeg vil ikke slå opp, men jeg er så drittlei av visse ting og jeg går hele tiden og er bekymret for forholdet vårt. Han er med en kompis 50% av tiden vår. Han jobber ekstremt mye og jeg ser han nesten ikke. Når han først har fri går halvparten av tiden til kompisen hans. Han har vært nesten utro. Ikke fysisk, men kontakt og følelser bak min rygg. Han skriver eller ringer nesten aldri, føler kun jeg tar intiativet. Derfor vil jeg hinte om at jeg revurderer forholdet. Har snakket sammen om alle disse problemene mange ganger, men han ser ikke alvoret. Jeg begynner å gå lei... Jeg tror nok du skal revurdere litt. Du vet hva slags forhold dere har, og du liker det ikke. Ikke klarer du å friste han over til å bruke mer tid med deg heller. Du har rett og slett satt av altfor mye tid til han, og trenger å kutte ned på det hvis han skal være mannen din. Kom deg ut til venninner, kurs, teater, utstillinger, trening, bibliotek, tanter, idèelt arbeid.... Skaff deg så mye prosjekter at han blir nødt til å vente litt på deg innimellom. Tjen en gjerne en liten formue på noen prosjekter også. Formuer kommer ofte godt med. Et alternativ er at dere skiller lag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå