AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #1 Skrevet 7. september 2010 I går da jeg var på besøk hos kjæresten fant jeg tampong-plast på badegulvet hans. Vel, det er ikke mitt (100% sikker av ulike årsaker). Han bor hjemme, så det kan være moren sitt, men hun bruker så å si utelukkende badet nede og dessuten har hun vært vekkreist noen uker. Dette badet oppe er nesten ikke i bruk. Ville så si noe, men klarte å holde meg. Burde jeg konfrontere han? Eller er jeg en paranoid masekjerring om jeg gjør det? Det har vært utroskap inni bildet, så jeg kan ikke si at jeg stoler helt på han. Jeg er redd for å virke som en mistenksom dritt, men er det ikke litt mistenksomt da? Vil bare høre meninger før jeg evnt. sier noe.
Supramundane Skrevet 7. september 2010 #2 Skrevet 7. september 2010 (endret) Konfrontere han med hva? Han kan ha hatt besøk for alt du vet. Dette hadde jeg ikke tenkt på en gang. Endret 7. september 2010 av Supramundane
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #3 Skrevet 7. september 2010 De kan vel ha hatt besøk i huset som har brukt badet?
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #4 Skrevet 7. september 2010 Spør mora hans hvis du ikke vil spørre han?
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #5 Skrevet 7. september 2010 Hadde det vært en kondom skjønner jeg at du kanskje hadde lurt litt, men tampong er jo noe de fleste damer bruker, mulig selv hans mor, søster og venniner. Jeg vet egentlig, kanskje du kan si noe som "du, jeg tror mora di har glemt å fjerne tampongene sine" eller noe å se hva han svarer?
Gjest Kim Skrevet 7. september 2010 #6 Skrevet 7. september 2010 Herregud så mange ulv - ulv brukere det er her inne da! Kanskje han har hatt en venninde på besøk, en kvinnelig elektriker osv.
Independent_ Skrevet 7. september 2010 #7 Skrevet 7. september 2010 "Duu, jeg fant et tampongpapir på badgulvet ditt (noe som jeg egentlig ikke har noe med), og derfor tenker jeg at du er utro"... Hvor dumt høres ikke det ut? Om du seriøst tror på bakgrunn av et tampongpapir at typen er utro, ja da har du ikke mye tillit til han. Så du får bare konfrontere han hvis du virkelig innerst inne tror på dine egne bekymringer. Eller du kan bare innse at det er titusen andre grunner til at det ligger et tampongpapir på badgulvet hans. Å for ordens skyld så håper jeg virkelig du plukka det opp og kasta det i søpla.
Gjest Raindrops Skrevet 7. september 2010 #8 Skrevet 7. september 2010 Dette er et av de tynneste grunnlagene for mistanke om utroskap jeg har sett på lenge. Jeg synes du er litt paranoid, ja.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #9 Skrevet 7. september 2010 Han har ikke hatt noen jenter på besøk nei, da ville han fortalt meg det. Vi har såpass tett forhold at vi forteller hvis vi har hatt besøk, han har svært sjeldent besøk pga han har liten fritid. Og som sagt er hovedbadet nede, moren går nede på det skikkelige badet. Hadde det ikke vært for utroskapen som skjedde tidligere hadde jeg aldri tenkt i disse baner, men som sagt har det skjedd før at det har vært en viss jente der tidligere uten at jeg visste om det.
Lotte Liten Skrevet 7. september 2010 #10 Skrevet 7. september 2010 Lett å være skeptisk. Tanken hadde sikkert også streifa meg. Men slått det fort fra meg.. For som det er sagt tidligere her, så er det tusenvis av grunner til at det ligger der. Kanskje du til og med har mistet det ut av din egen veske eller noe? Tråkket på et og fått det med deg videre inn dit? Ikke spekuler for mye i dette.. Uansett har han kanskje hatt venninnebesøk. Var hvertfall det jeg tenkte da jeg leste det.. Og jeg trodde jeg var en skeptiker.... WOHO! Noen har overgått meg! :D
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #11 Skrevet 7. september 2010 Lett å være skeptisk. Tanken hadde sikkert også streifa meg. Men slått det fort fra meg.. For som det er sagt tidligere her, så er det tusenvis av grunner til at det ligger der. Kanskje du til og med har mistet det ut av din egen veske eller noe? Tråkket på et og fått det med deg videre inn dit? Ikke spekuler for mye i dette.. Uansett har han kanskje hatt venninnebesøk. Var hvertfall det jeg tenkte da jeg leste det.. Og jeg trodde jeg var en skeptiker.... WOHO! Noen har overgått meg! :D Jeg innrømmer at jeg er skeptisk, men det er ikke lett å ikke være skeptisk når exen var på besøk og de hadde sex sammen for kun et par uker siden... Jeg har mine grunner til å være tilsynelatende paranoid.
Gjest b Skrevet 7. september 2010 #12 Skrevet 7. september 2010 Ikke så stor sjangs for utroskap om han har hatt besøk av en med mensen..
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #13 Skrevet 7. september 2010 Skjønner godt at du er skeptisk jeg, spesielt ettersom han har vært utro før. Og hvis mora har vært bortreis, er det vel liten sjanse for at det er hennes? Syns du skal spørre han om han har hatt besøk, og konfrontere han med det om han sier har ikke har hatt besøk. Sier ikke at han nødvendigvis har gjort noe galt, men jeg synes du har rett til å vite om han har hatt jenter/damer på besøk
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #14 Skrevet 7. september 2010 Ikke så stor sjangs for utroskap om han har hatt besøk av en med mensen.. Spørs jo hva man definerer som utroskap da..
*appifany* Skrevet 7. september 2010 #15 Skrevet 7. september 2010 Diskusjon.no som er å troller igjen eller??
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #16 Skrevet 7. september 2010 Diskusjon.no som er å troller igjen eller?? Mulig det, men hysj. Ingen vits i ødelegge en tråd.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2010 #17 Skrevet 7. september 2010 Hvis dette har skjedd før, må det da kunne gå an å spørre igjen da du fant noe du ikke var tilfreds med på badet. Utroskap gjør vondt, så det er viktig å få det ut. Så du er ikke paranoid hvis du spør, for han vet du vet hva som har skjedd før, så han ville skjønt at du var redd for at han var utro igjen hvis du spør nå. Selv om det kanskje ikke var tilfellet.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2010 #18 Skrevet 7. september 2010 Han bruker det ikke selv da? Det er jo de som bruker en tampong for å ruse seg også. Noe som ikke er bra om det er sprit opp i stumpen de tar.
Gjest huhei Skrevet 7. september 2010 #19 Skrevet 7. september 2010 I går da jeg var på besøk hos kjæresten fant jeg tampong-plast på badegulvet hans. Vel, det er ikke mitt (100% sikker av ulike årsaker). Han bor hjemme, så det kan være moren sitt, men hun bruker så å si utelukkende badet nede og dessuten har hun vært vekkreist noen uker. Dette badet oppe er nesten ikke i bruk. Ville så si noe, men klarte å holde meg. Burde jeg konfrontere han? Eller er jeg en paranoid masekjerring om jeg gjør det? Det har vært utroskap inni bildet, så jeg kan ikke si at jeg stoler helt på han. Jeg er redd for å virke som en mistenksom dritt, men er det ikke litt mistenksomt da? Vil bare høre meninger før jeg evnt. sier noe. Følg magefølelsen din.Hadde også absolutt vært skeptisk hvis jeg var i dine sko...Jeg hadde spurt ham rett ut.Hvorfor gå rundt grøten? I og med at han også har vært utro bare for litt siden, må han forvente at du er mistenkssom.Men egentlig synes jeg ikke du er så mistenkssom, bare ikke så naiv..
Lotte Liten Skrevet 7. september 2010 #20 Skrevet 7. september 2010 Jeg innrømmer at jeg er skeptisk, men det er ikke lett å ikke være skeptisk når exen var på besøk og de hadde sex sammen for kun et par uker siden... Jeg har mine grunner til å være tilsynelatende paranoid. Vel, da kan jeg jo fortelle at i mitt aller første skikkelige forhold, var han utro. Kan tenke deg hva det har gjort med meg i mitt nåværende forhold. Men tillit kan vinnes tilbake Bare å være åpen, og stille spørsmål og snakke om ting! Tror det er best! Hjalp meg. Klart nå er jeg ikke sammen med han som var utro heller lenger. Det ble slutt med en gang. Slike ting tolerer hvertfall ikke jeg. Kanskje din tilgivelses terskel er annerledes, men da vil mitt råd til deg være å snakke åpent om ting, og få lov til å stille spørsmål uten at han ser på deg som masete, han har faktisk brutt din tillit! Spør han om tampong-papiret, han har helt sikkert en god forklaring, og om den ikke er for pusslete, må du faktisk tro på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå