Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man hører alltid at det er ei tabbe å gå tilbake til en eks... Men er det ALLTID det?

Egentlig var det mer en fling enn et forhold. Det funket ikke, da jeg var mer interessert og seriøs, mens han var mer (veldig) laidback og ikke særlig interessert egentlig.

Årene har gått. Mange ting har endret seg for oss begge. Vi er jo de samme menneskene, men likevel ikke. Livet former deg, og mye har skjedd på få år.

Plutselig var vi begge single, og han dukket opp ut av det blå. Vil at vi tar opp igjen kontakten.

Jeg kjenner at jeg godt kan få følelser for han igjen. Vi tar det veldig med ro. Har begge barn fra før og ønsker ikke å forhaste oss eller blande dem inn i det på lang lang tid. Så nå ser vi bare hva som skjer. Tar en dag om gangen og koser oss når vi er sammen.

Andre her som har funnet tilbake til en gammel flamme og lykkes i å få det bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fro fra en jente som jeg i etterkant tenker at jeg burde ha tatt kontakt med igjen. Jeg dro til Afghanistan og ble der i to år til sammen. Hun var i mot det og jeg bare dro.

Jeg forstod der at det var virkelig kjærlighet og at følelsene mine for henne var dype. Tror hun er sammen med en annen nå. Og det er til pass for meg.

Prøv. Men prøv sakte:)

Skrevet

Ingen ting er alltid... Har dere ingen barn så har du fint mulighet til å ta en sjans uten å dø av det.

Jeg gjorde det. Gikk tilbake etter 4 år. Det ble brudd igjen...

Jeg vil alltid være glad i mannen, men vi gjør hverandre ikke godt.

Nå har jeg funnet en flott mann. Vi utfyller hverandre og jeg føler at vi har stødig grunn. Min ex virrer litt fremdeles. Vi er i slutten av 30-årene. Jeg er glad jeg funnet roen og prøvd igjen og funnet ut at ja, det var ikke "ment 2 b"

Lykke til:)

Skrevet

Han som nå er samboeren min var en tidligere eks (bare en "fling" egentlig, som du skriver). Jeg er kjempeglad for at vi tok opp kontakten igjen :rødme:

Skrevet

Hmmm....

Ja, som jeg skriver har vi nå begge barn på hver vår kant, men er single. Og vi tar det rolig. Får vel bare se da, ta det som det kommer :)

Litt godt å høre at det ikke ALLTID må gå i dass... ;)

Hører med til historien at vi begge er i 30-åra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...